Flott tiltak. Cdene er på vei ned nå. Selv har jeg en fin test cd som jeg fikk av Flageborg (for dere som er inne i hjemmekino så vet dere sikkert hvem han er) med mye fin musikk. 2 tracks som jeg bruker ofte er en sang av Det Gode Selskab (vet ikke hva den heter) og en gospel låt som heter Angle of mercy. Hvis noen vet, rop ut for dere burde høre dem dere også
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Erik's SoundQuality CD 2009
Collapse
X
-
-
Originally posted by AndreasLie View PostFlott tiltak. Cdene er på vei ned nå. Selv har jeg en fin test cd som jeg fikk av Flageborg (for dere som er inne i hjemmekino så vet dere sikkert hvem han er) med mye fin musikk. 2 tracks som jeg bruker ofte er en sang av Det Gode Selskab (vet ikke hva den heter) og en gospel låt som heter Angle of mercy. Hvis noen vet, rop ut for dere burde høre dem dere også
Comment
-
-
Drammen i regn er utrolig bra. Kanskje mest fordi jeg er en ekte Drammenser (utenom et år på Berger i Sande)
Morsom CD, men det eneste jeg savner er en intro slik som på de andre plateneMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostDrammen i regn er utrolig bra. Kanskje mest fordi jeg er en ekte Drammenser (utenom et år på Berger i Sande)
Morsom CD, men det eneste jeg savner er en intro slik som på de andre platenesigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
oppdatert første post med litt info (se nederst)sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
-
-
Ønske til mere rocka låter og andre fete låter:
Metallica - One (full version) Den introen er helt brutal på ett skikkelig anlegg
Metallica - Fade to Black remastered
CC Cowboys - Kom igjen
Slayer - Seasons in the Abyss
Sepultura - Kaiowas
Conjure One - Centre of the sun (solarstone`s remix)
Andreas Vollenweider - Caverna MagikaMvh
Lars Engen
Comment
-
Originally posted by Engen Audio View PostØnske til mere rocka låter og andre fete låter:
Metallica - One (full version) Den introen er helt brutal på ett skikkelig anlegg
Metallica - Fade to Black remastered
CC Cowboys - Kom igjen
Slayer - Seasons in the Abyss
Sepultura - Kaiowas
Conjure One - Centre of the sun (solarstone`s remix)
Andreas Vollenweider - Caverna Magika
Dette skal vi se nærmere på LarssigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
Comment