Pantera - Walk!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Erik's SoundQuality CD 2009
Collapse
X
-
Heisan Erik,
Veldig mye bra musikk her, liker CD'er som dette, der man kan høre litt nye artister, som man kansje ikke har hørt om før spesiellt hvis det er god kvalitet på innspillinger..Knall Bra initiativ
Lurer litt på hvor linken til CD2 er, finner linken til 2009v2 men ikke linken til CD-2
CD 1 og CD 3 er mulig å finne, men altså hvor er linken til CD-2?
Slenger inn at Rammstein har jo god lyd kvalitet og bra innspillinger
spessiellt på Rammstein - Reise Reise albumet
pluss det er da "Rocka musikk"
Har et tips til en knall bra intro til den Rocke-plata. Ta begynnelsen av sangen "The art of shredding" fra Pantera - "Cowboys from hell" plata, så fader du den ut før han begynner å synge, Skal noe til for å slå den Intro'en tror jeg, Pantera fans er nok helt enige Fetere Gitar-RIFF skal du lete lenge etter..
+ Skal du ta helt av med den "Rocke plata" så bør du nesten få med Sepultura- "inner self" den er bare helt RÅÅ..
TakkerLast edited by Currywurst2000; 05-03-2009, 22:11.
Comment
-
Originally posted by Bøijnis View PostJeg fikk en liten prøve lytt hos erik andre i focal astraen å det var helt rå lyd
Da mener jeg at han brukte SQ cdene sine.
Takk før en hyggeli prat å en lytt på biln din erik andresigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Ingen som kan skaffe noe med Tiesto?
har lastet ned flere Flac og lossless men får ikke samme kvalitet som disse cd'ene.
Har det noe med inspillingen av Tiesto eller er det bare dårlig rippet/opplastet fil?
Comment
-
Du får kjøpe orginal-cd'en så finner du fort ut det..Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Dæven, detta var bra! Når kommer CD 4?Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520
Comment
Comment