Originally posted by Joakim
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Erik's SoundQuality CD 2009
Collapse
X
-
sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
-
Originally posted by Erik André View Postdin feil at mellomtonen min røyk.. 250watt rett i 3tommern ble en tanke mye :P paff sa det!
Denne sjangsen kunne jeg bare ikke la passere! hihi[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
bare det at 3" utopia tåler omtrent det samme som 7" ODR, 250 fokkelwatt på de pineer melkekartongene med 140hz 6db slope uten kasse så skal vi se hvor mye det er igjen.. tør du?sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
-
Originally posted by Erik André View Postbare det at 3" utopia tåler omtrent det samme som 7" ODR, 250 fokkelwatt på de pineer melkekartongene med 140hz 6db slope uten kasse så skal vi se hvor mye det er igjen.. tør du?[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
aha du har planer om å bytte ODR skjønner jeg! hahasigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
-
Takker så mye for disse platene!
Har funnet sikkert 15 sanger jeg aldri har hørt før, som seriøst ga meg frysninger.
Enormt rene innspillinger, med låter jeg har lyst å høre igjen og igjen..
Enkelte test tracks var lett og skippe forbi dog Men jeg lager nok min egen hitlist ut av disse cd`ne!
Gleder meg stort til å bygge ferdig stereo og lytte02` Volvo V70 D5 197hk/470nm
01` Seat leon R 4x4 turbo
Takk til ULVUNDS BILSTEREO for god service og priser!
Comment
-
Vet ikke om det har vært foreslått tidligere, men hva med:
Lisa Gerrard: http://www.youtube.com/watch?v=BoXsxYf2UMA
Blackmore Nights: http://www.youtube.com/watch?v=OIovo...eature=related
RogerWhittaker: http://www.youtube.com/watch?v=wE0CeyPoUgw
Ville Valo: http://www.youtube.com/watch?v=EOs2TSXTOkQ
Kanskje litt sær musikkLast edited by inglar; 05-08-2009, 10:08.
Comment
-
Får ikke brent cd nr4 verken i nero eller wmp. Tips?
Edit: er den eneste cd`n jeg har prøvd. Får feilmelding når jeg åpner filene i Nero. Får heller ikke filene over i WMP.
Mulig og extracte den store fila så det blir sang for sang?Last edited by ivanrogov; 29-08-2009, 19:54.Stig Ove Tangen - Steinkjer
BMW E60 520d
Comment
-
-
EA's Audiophile Rock Collection no.4
01. Sepultura - Kaiowas
02. Mudcrutch - Scare Easy
03. Texas Twisters - She's Tuff
04. Dream Theater - Take The Time
05. Metalica - Enter Sandman
06. Pearl Jam - Black
07. Iron Maiden - ????????
08. Lunatica - How Did It Come To This
09. In Flames - Metaphor
10. Live - Selling The Drama
11. Limp Bizkit - Head For The Barricade
12. AC-DC - Highway To Hell
13. Billy Idol - Rebel Yell
14. Metallica - One
15. Guns N' Roses - November RainLast edited by NeonLys; 31-10-2009, 21:50.Clarion - Scan-Speak - Seas - dynaBel - Hertz - Resonant Engineering
Comment
-
Er de fjernet fra serveren ? får ikke lastet ned. Har ikke fått med meg at det har kommet to nye og de må jeg jo så klart ha i samlingen. Elsker disse cdene
EDIT: Glem det, var bare servern min som ikke reagerte.Last edited by AndreasLie; 29-10-2009, 21:53.
Comment
-
jeg har fått lasta ned alle 5 cdene, men da jeg åpner de tre første mappene i winrar får jeg en feilmelding
! C:\Documents and Settings\Simen\Mine dokumenter\eriks_sq_cd_2009_v2.rar: Unexpected end of archive
og når jeg prøver å pakkeut de kommer denne
! C:\Documents and Settings\Simen\Mine dokumenter\eriks_sq_cd_2009_v2.rar: CRC failed in Eriks SoundQualityCD 2009 V.2-image.bin. The file is corrupt
! C:\Documents and Settings\Simen\Mine dokumenter\eriks_sq_cd_2009_v2.rar: Unexpected end of archive
noen som vet hva som er feil?
for de to siste går uten problemerVW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Originally posted by NeonLys View PostEA's Audiophile Rock Collection no.4
01. Sepultura - Kaiowas
02. Mudcrutch - Scare Easy
03. Texas Twisters - She's Tuff
04. Dream Theater - Take The Time
05. Metalica - Enter Sandman