Takker og bukker
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Erik's SoundQuality CD 2009
Collapse
X
-
uffameg, hadde jeg glemt en sang.. jaja snart begynner jeg med cd6 som blir en utfordring for anlegget i steden for en skrytecd.. så dere for lære dere å justere... hørt noen biler totalt ute av fase som skal prøve å spille dette.. låter ikke veldig bra gitt...
have phun.. kommer vel kanskje før 2010sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
-
Eh.. Musikk med fart i?? jaja Infected Mushroom går jo ann, men det vet vel alle om. Meninga her er jo ikke å gi ut musikk som alle vet om på disse cdene.. Mange låter som sikkert er velkjent hos mange, men ukjent for andre.
Dessuten er det litt mer avansert vansklighetskgrad enn at hurtig musikk skal være vanskelig.. Klassisk musikk og annen musikk med mye rominformasjon. En del musikk med mye lyder i høyre og venstre kanal for å skille ut biler som er bra tonalt på senter men ikke så bra på venstre og høyre side.. Finnes utrolig mange biler med forskjellig tonalitet på høyre og venstre side.. Dette følte jeg at jeg måtte utfordre
Sikkert mange som ikke vil like denne plata, men det vil jeg tro sier mest om deres anlegg fremfor cden hihisigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
-
Blir det noe norsk "old school"-rap med litt troll da? hehe..Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Sorry at jeg "bumper" en såpass gammel tråd, men jeg fikk CD 1 og 3 av Tony - også har jeg nå prøvd å laste ned 2, 4 og 5.
Men jeg får det liksom ikke til... Fikk lasta dem ned, og pakka de ut - men da var det bare en hel fil og ikke mange sanger der.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
.bin og .cue fil? Er bare å brenne dem ut som et image med feks Nero CD Burner eller CloneCD tror jeg? husker ikke helt om clonecd tar det men nero skal klare det uten problem hvertfall.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Mens vi bumper og skråler i en gammel tråd.. er det ikke på tide med en eller flere 2010-versjoner snart?Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Alltid interessert! Noen foretrukken overføringsmetode?Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
EA's Audiophile Rock Collection no.4
01. Sepultura - Kaiowas
02. Mudcrutch - Scare Easy
03. Texas Twisters - She's Tuff
04. Dream Theater - Take The Time
05. Metalica - Enter Sandman
06. Pearl Jam - Black
07. Lunatica - How Did It Come To This
08. In Flames - Metaphor
09. Live - Selling The Drama
10. Limp Bizkit - Head For The Barricade
11. AC-DC - Highway To Hell
12. Billy Idol - Rebel Yell
13. Metallica - One
14. Guns N' Roses - November Rain
Denne cd'n inneholder 15 sanger, men er ikke så inn i den type musikk, så klarer ikke sette ut hvem som mangler, men lista stemmer iallefall ikke overens med cd'n
Comment
-
Originally posted by ugn View PostMens vi bumper og skråler i en gammel tråd.. er det ikke på tide med en eller flere 2010-versjoner snart?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by ugn View PostMens vi bumper og skråler i en gammel tråd.. er det ikke på tide med en eller flere 2010-versjoner snart?
Hmm, kanskje jeg skulle lagd en klar til å ha med på EM..Vi får se da vettusigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
Comment