Originally posted by tmolberg
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Erik's SoundQuality CD 2009
Collapse
X
-
http://www.nero.com/enu/downloads-nero10-trial.php
Du må skrive inn e-mailen din, pluss trykke på en knapp for nedlasting. Du får selv vurdere om det er mye stress eller ikke Da har du en 15 dagers trial versjon. Finnes nok gratis i fullversjon om du bruker "alternative" nedlastingssider.[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
-
Originally posted by Bjerkeli View PostEA's Audiophile Rock Collection no.4
Denne cd'n inneholder 15 sanger, men er ikke så inn i den type musikk, så klarer ikke sette ut hvem som mangler, men lista stemmer iallefall ikke overens med cd'n
01. Sepultura - Kaiowas
02. Mudcrutch - Scare Easy
03. Texas Twisters - She's Tuff
04. Dream Theater - Take The Time
05. Metalica - Enter Sandman
06. Pearl Jam - Black
07. Iron Maiden - Infinite Dreams
08. Lunatica - How Did It Come To This
09. In Flames - Metaphor
10. Live - Selling The Drama
11. Limp Bizkit - Head For The Barricade
12. AC-DC - Highway To Hell
13. Billy Idol - Rebel Yell
14. Metallica - One
15. Guns N' Roses - November RainsigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Flott! Har nå fått CD 2 og 4 inn på PC'en (takk for hjelpen Bjerkeli), masse bra musikk her også.
Mye kjent og bra på nr. 4 (litt mer rock/heavy), også er "Take The Time" der da.
Gleder meg til å høre mer på dette EA. CD 5 er vel også verd å sjekke ut?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
cd 5 er i mine øyne den beste så jepp den er verd å sjekke utsigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
-
Last ned: winrarTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Sitter på os-x jeg
Får vel pakka ut filene, men får ikke spilt av via iTunes/VLC. Nå er vel tanken at man skal brenne ut denne på CD, men fint og ha
god kvalitet og høre på fra rommet ogVW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Originally posted by Oekern View PostSitter på os-x jeg
Får vel pakka ut filene, men får ikke spilt av via iTunes/VLC. Nå er vel tanken at man skal brenne ut denne på CD, men fint og ha
god kvalitet og høre på fra rommet og
Jepp det er ment til å ha i BILstereon... merkelig greier på et bilstereoforumsigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
-
Originally posted by Erik André View PostJepp det er ment til å ha i BILstereon... merkelig greier på et bilstereoforum¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
Comment