Originally posted by Digital Designs Norge
View Post
(sorry til de som bor på jordet eller på vidda)
Hvis du tror at Alan Dante "bare er sponset" av dd og stetsom er du jaggu Dum.....DD betaler nok lønna til Mr. Dante...Stetsom også betaler nok LITT for at han skal bruke det.........
Å som du skriver , så har jeg ALDRI påstått at dd ikke er bra...Bra er det, OG kraftig overpriset...
Du refererer til team bilradiohuset....I Norge eller Svergie ???????
Bakoversveis da du hørte dd sier du... Så BRA for Deg da.
Du reklamerer veldig med at dd har spillt høyest osv...i extreme... men hva har det med en vanelig bil å gjøre...ikke alle biler er bygd som tankser med 10 cm ruter, med stålrammer, tykke stålplater , betong osv....
Å sammenligne og selge utstyr som skal sitte i en bruksbil på det grunnlaget er rett å slett altfor dumt...
Men det er min mening igjen...
Da det kommer til 180+ Db i bilen til Dante, så er jeg rimelig sikker på at f.eks Cactus sound, T3 , Gz , Atomic , Shocker ,Treo osv hadde satt ca samme scoren...
Men jeg skjønner at du bruker alan`s score for å selge...Men hva sier du den dagen verdens høyeste score ikke er satt med dd......Og den dagen kommer
Og, var dette vanskelig å svare på :
Men hvis DD er såå Jævlig bra/best , hvorfor bruker ikke "alle" det utstyret i f.eks Street klassene og superstreet klassene ???
Hvis du tar den dyreste wooferen til DD og den dyreste wooferen til f.eks B2...Hvor mye høyere bør DD wooferen spille mener du...??? Hvis en skal sammenligne pris kontra dB altså...
0.2 dB ? 0.5 dB ? 1 dB ? 3 dB ? 5 dB ???
Den dyreste 12" wooferen til B2 vil ligge på ca 6500 kr i Norge (ifølge Jay)
Den dyreste 12" wooferen til DD, er vell ca 50.000 kr......
Altså ca 43.500 kr dyrere...
Og Her forventer jeg meg at du som importør svarer Ang hvor mye bedre DD Bør være.....
Men det tror jeg ikke du klarer. hehe
Iallefall ikke på en måte som forsvarer prisen...
Comment