Originally posted by Miniboom
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dB drag på youtube
Collapse
X
-
Originally posted by Typhon View PostVirkelig spennende å høre en 53hz tone i 3 sekunder
Ha respekt for andres interesser!Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by DDaudio.no View PostJepp. Akkurat som du liker å høre på forskjellen på å stille tidskorrigering fra 200cm på høyre høyttaler til 201cm, og å justere eq ved 5400hz til -1 mens vi stiller 5500hz til +1
Ha respekt for andres interesser!
Og da er det jo greit med litt musikk i bakgrunnen..
Comment
-
Korrekt... og er det ikke scoren man så spent venter på da? Samma hvordan kjerra "låter" så lenge den får en bra score? Greit med litt bakgrunnsmusikk da
Må ikke ta alt like tungt kjære HenrikMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostLitt bakgrunnsmusikk bør man ha.. Blir fort kjedelig å høre på biler som skrangler
Edit: syns det er jævli bra at man får litt mer publisitet og dekning over konkurransene, er jo så mange som har gode anlegg og ikke vet om dette og sponsorer som får litt ekstra reklame.Last edited by berniebp87; 03-12-2009, 00:30.Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostKorrekt... og er det ikke scoren man så spent venter på da? Samma hvordan kjerra "låter" så lenge den får en bra score? Greit med litt bakgrunnsmusikk da
Må ikke ta alt like tungt kjære Henrik
Jeg trodde det gikk i at all lyd var fjernet på klippene, og at en eller annen sang var lagt inn i redigeringen i klippene eller noe slikt, slik at man ikke hørte noe lyd fra selve opptaket av videoene. Da må jeg beklage Tony hehe
Musikk i bakgrunnen på plassen er et must for å få god stemning på et dB drag så jeg er helt enig med deg på den
Tony =
Henrik =
HeheTidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Hehe, et tappert forsøk (håper jeg) på å animere en unnskyldning hahaTidligere importør for Digital Designs,
Comment
Comment