Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er disse ok å kjøpe?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er disse ok å kjøpe?

Hei,
    Jeg har veldig lite peiling og dårlig råd, men likevel har jeg lyst til å oppdatere anlegget i min golf 4 1999 modell.
    Jeg søkte litt rundt og fant dette på netonnet.no:

http://www.netonnet.no/art/bil-og-ba...633,4700)#tabs

http://www.netonnet.no/art/bil-og-ba...5(119732,4686)

http://www.netonnet.no/art/bil-og-ba...0(100306,4694)

Veldig rimelige greier og høres kurant ut, derfor lurer jeg på om det er noe ide å kjøpe dette?
    Takk for svar

Først og fremst, du postet på helt feil underforum!
    Og dropp det der fra netonnet du.. uten at jeg har noen kjennskap til det du linket til der, og det du har i bilen nå, vil jeg tro det er de mest bortkastede pengene du noensinne har brukt.
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

Postene henger vel uansett med når tråden blir flytta, så kan komme med en anbefaling. Skal du ha gode komponenter men likevel ganske billig (vil nå jeg si) så ville jeg sett på dynabel sine komponenter. Der får du veldig mye for pengene! har prøvd 6,5" kompsettet deres, og etter en russefeiring er de klare for en til! 2xDY9410 og en BF4501 har overlevd tre eiere som liker å pushe litt, veldig stabile komponenter : ) Så det er min anbefaling! På spillersiden har jeg kun kjennskap til Alpine, og jeg vil fortsette å bruke Alpine rett og slett fordi jeg liker utseende og oppbyggingen, og ikke minst kvaliteten. Kan selvfølgelig hende jeg kommer til å prøve noe annet men tiden vil vise! Er nok andre som kan anbefale andre merker her inne
      VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

Tror du har mer igjen for å handle bilstereo på netthandelen enn det du har linket til der. :P Dynabel har jeg god tro på. Tror nok det blir det på meg etter sommerferien. Mange her inne som bruker dynabel sine forsterker både til sq og spl bruk. Rimelig er de og.
        sigpic

Comment

de avant høyttalerne har jeg vært borti og det er no DRITT!!
          Citroen ZX 2.0 16v

Comment

Fint prosjekt dette.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
              Fint prosjekt dette.
              Heheh......
              sigpic

Comment

meh, ikke alle har råd til å bruke flere tusen kroner. Så hvis ingen klarer å finne noe bedre enn det ti samme prisen så sier jeg kjør på. Det skal godt gjøres å kjøpe noe som er dårligere enn originalt uansett.

Vi brukte 200kr subber i russebilen og de fungerte helt glimrende. Gas subber på tilbud. Vi fikk mer bass, men de kan ikke sammenlignes med noe som er dyrere, men det er bedre enn ingenting.
                Mvh. Damir

Comment

Så det er sagt så er faktisk ikke orginal høytalerene i golfen så værst... Ville nok kikke på ett dyrere komp. sett hvis jeg først skulle byttet. Ser du linker til sub. Men da trengs en forsterker å...
                  Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                  Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Skal låve deg det er bedre lyd i golfen enn i de høyttalerne.
                    Kanskje de er bedre enn de orginalene i en 240, men tror grensa går der.
                    Mvh Even S. Jensen
                    Tlf 41091189
                    Digital Designs, nothing is even close!

Comment

Working...
                    X