Announcement

Collapse
No announcement yet.

Green Goblin :D

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fått gitt ramma en omgang eller to med sort lakk:

Sveiset på noen ekstra kabelinnfestinger inn mot sikringsblokka på undersiden av ramma:

Følte jeg måtte gjøre litt på brakettene til kondisene også Så de ble gjenget opp til M4 istedetfor de vanlige skruene som sitter der..

Varmer opp kobberet som skal bøyes:

Noe 3-4mm tykk plexiglass som ble kappa til og borra M4 hull i.
    Disse skal fungere som holdere til kobberbitene som skal inn på kondisene:

Så det da blir seendes ca slik ut:

Sveiset ramme til DSP'en som skal festes bakpå Basskassa. Ramma har blitt gjenget opp til M4 for boltene til DSP'en.

Montert på Basskassa med M5 gjennomgående bolter:

Sikringsblokka med ca alle kabler:

Lite oversiktsbilde:

Og begynt såvidt på neste del

Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Ser veldig bra ut det som har skjedd hittil. Kommet noe lengre, Kent-Olav?
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Tja.. både og.. ting er satt inn i bilen igjen for å gi fattern litt plass i garasjen igjen. Er igjen endel fabrikering, men har drevet på med et par andre prosjekter også for å få inn litt kr til dette, for det er ikke akkurat billig moro.. :P Og siden jeg ikke har noen spiller som fungerer, så er det ikke akkurat så veldig motiverende.. :P
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]

Comment

• Originally posted by Crazytaxi View Post
          Tja.. både og.. ting er satt inn i bilen igjen for å gi fattern litt plass i garasjen igjen. Er igjen endel fabrikering, men har drevet på med et par andre prosjekter også for å få inn litt kr til dette, for det er ikke akkurat billig moro.. :P Og siden jeg ikke har noen spiller som fungerer, så er det ikke akkurat så veldig motiverende.. :P
          Har en til overs om du trenger...
          Mvh
          Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

• Jeg får vel bite på agnet som Ølberg la ut, og poste noen bilder som viser at jeg har da gjort noe jeg å... :P

Hjemmesnekra signalkabler:

Kabelgjennomføring i subkasse:

Innfesting av boks til spiller:

Deksel over spillerboks, DSP og sikringsblokk:

Fjernet litt riper på ampene:

Kondiser med kabeltrekking:

Littbrainstorming med deksler:

Comment

• Hadde håpet at jeg slapp og legge ut sånne bilder som det her noen gang... men.....

Møtte en Mercedes Sprinter Lastebil i 80-sona som mistet bakhjulet sitt, og som spratt i fronten på bilen og knuste denne..
              Skadene ble taksert til nærmere 70 000... Så har nå fått oppgjøret mitt og bestemt at den ikke kommer til å bli satt istand igjen, så skiltene er levert.
              Og det som er brukbart, kommer til og bli solgt unna, så folk må si ifra hvis det er noe som er av interesse. Kommer til og lage en mer detaljert salgstråd etterhvert tenke jeg. stort sett alt av karosserideler fra skjermene og fremover er ubrukelige uten massiv massasje med kulehammer da.. :P

R.I.P Green Goblin.. Det har vært en veldig lærerik reise som man ikke ville vært foruten
              Last edited by Crazytaxi; 25-05-2012, 14:48.

Comment

• Dette var virkelig synd.
                Men det aller viktigste er at det ikke gikk liv med.

Du gir deg vell ikke med lyd i bil?
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Mhm... hadde hjulet truffet på opp-sprett og ikke ned-sprett som det gjorde, så kunne det gått skikkelig dårlig ja...

Nei, kommer nok ikke til og g meg riktig ennå tenke jeg.. :P
                  Men, skal få solgt unna det jeg kan på bilen, og bli ferdig "nok" med huset jeg bygger om dagen, så jeg kan ha neste prosjekt i garasjen hjemme. og slippe og reise mellom 3 kommuner som jeg måtte før..
                  For en "lærepenge" jeg fant ut, var at det og gå på et sånt prosjekt med bruksbilen sin, som må være kjørbar hver dag, er selvmord både for tidsbruk og motivasjon..

Crazytaxi will Return.. :P

Comment

• Originally posted by Crazytaxi View Post
                    Mhm... hadde hjulet truffet på opp-sprett og ikke ned-sprett som det gjorde, så kunne det gått skikkelig dårlig ja...

Nei, kommer nok ikke til og g meg riktig ennå tenke jeg.. :P
                    Men, skal få solgt unna det jeg kan på bilen, og bli ferdig "nok" med huset jeg bygger om dagen, så jeg kan ha neste prosjekt i garasjen hjemme. og slippe og reise mellom 3 kommuner som jeg måtte før..
                    For en "lærepenge" jeg fant ut, var at det og gå på et sånt prosjekt med bruksbilen sin, som må være kjørbar hver dag, er selvmord både for tidsbruk og motivasjon..

Crazytaxi will Return.. :P

Trist! :,(

Bare å være sta nok så blir det nok lydbil på deg igjen...

Bedre å gi gass enn å gi opp!
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

• kjedligt, menne..går ikkje bare ann å bytte frontfanger,panser da? evt karosseriet rundt med lyktene om dei er trygt inn.. såg jo ikkje så vraka ut.

Comment

• er skadene du ikke ser som er dyre og farlige må en tur i jig'n denne tror jeg, skal den på veien igjen.
                        Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

• ramme vangen sitter likt på begge festene på front fangern , eneste problemet er at den på høyre side liger en smule ned. ikke fangern som er løs men rammevangen som er slått ned :\
                          Toyota corolla 95 prosjekt
                          Ford 17m varebil 1970mod omfh omfh prosjekt
                          takk til : Installbay ,Langholm design , dynabel.no
                          prosjekter : http://www.cardomain.com/id/62532726

Comment

• Ska du selga bilen
                            2 loud

Comment

• Tenkte på og selge unna det som var brukbart på den ja.

Comment

• Vil ha hele bilen eg ka pris ser du for deg
                                2 loud

Comment

Working...
                                X