Announcement

Collapse
No announcement yet.

Green Goblin :D

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Crazytaxi View Post
    Takker

Først så blir det vel å planere toppen av dashen, så den blir mer symmetrisk (for golf 3 dash er ikke akkurat det kan man si)
    monteres liggende, så vinkle de litt opp, så de spiller bakover i bilen, og vinkle de noe mot senter, for og få symmetri og at de spiller mer "innover" i bilen, og mot samme "punkt" som diskantene.. For ettersom jeg har skjønt med bånd-elementer så har de veldig bra spredning den veien..
    Ble ordentlig tungvindt forklart, men den som lever får se.. hehe..
    Spennende prosjekt!
    Ta deg en tur på rudskogen på lørdag om du vil ha en demo på dipolmonterte ML500...
    Stiller på konk med bilen (hvit Transporter T5) på lørdag..
    Last edited by Joakim; 03-09-2008, 16:11.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Originally posted by Joakim View Post
      Spennende prosjekt!
      Ta deg en tur på rudskogen på lørdag om du vil ha en demo på dipolmonterte ML500...
      Stiller på konk med bilen (hvit Transporter T5) på lørdag..
      Skjedde med Bimmern da?

Skal feire bursdagen litt på lørdag så får ikke kommet meg nedover..
      men kunne du sendt meg et bilde av monteringa di?
      så jeg får litt hjerneføde?
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Originally posted by Crazytaxi View Post
        Skjedde med Bimmern da?

Skal feire bursdagen litt på lørdag så får ikke kommet meg nedover..
        men kunne du sendt meg et bilde av monteringa di?
        så jeg får litt hjerneføde?
        Bimmern kommer ikke med lyd før neste år... Tok visst litt av den Ble litt for kostbare komponenter, så resten måtte vente litt.

Måtte bare ha noe å konkurrere med, og hva er da bedre enn å pimpe varebilen litt?
        Laget ett lett humoristisk prosjekt, bygge EMMA-bil på under én uke...

Skal finne fem litt bilder og sende deg..

Eller legg meg til på face, så kommer det litt bilder der.
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Originally posted by Joakim View Post
          Bimmern kommer ikke med lyd før neste år... Tok visst litt av den Ble litt for kostbare komponenter, så resten måtte vente litt.

Måtte bare ha noe å konkurrere med, og hva er da bedre enn å pimpe varebilen litt?
          Laget ett lett humoristisk prosjekt, bygge EMMA-bil på under én uke...

Skal finne fem litt bilder og sende deg..

Eller legg meg til på face, så kommer det litt bilder der.
          Hehe... Ja TTT når TTA (Ting tar tid når ting tar av) spesielt når man ikke har ubegrensa midler.. hehe..

Ja adda deg på face så da blir det å vente på oppdateringer der å da.
          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]

Comment

Jeg og Mathilazzi var ute på onsdagskvelden og kanonfotograf mathilazzi (som tar bilder i svart/hvitt og fine farger :P) tok noen bilder av bila mi med det nye kameraet sitt.
            Drev å lekte seg litt med HDR ting.. Etter litt kjapt etterarbeid i PS så ble det sånn:

Last edited by Crazytaxi; 05-09-2008, 10:55. Reason: Nytt bilde

Comment

du må nok bare få den så blank ja gjorde seg det
              Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

Ja det klarer ikke jeg tror jeg.. hehe... Det er en Preben type jobb.. for er nok vanskelig å få pussa og rubba den lakken fin igjen vettu.. hehe..
                Men så er det jo få modeller som ser like bra ut i virkeligheten som på et bilde da.. hehe..

Comment

Pen bil !
                  Men.. 2 cd spillere ?
                  Last edited by Oekern; 05-09-2008, 16:48.
                  VW Corrado - Prosjekt bil
                  Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                  It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                  I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Hvordan funka de lyktene? burde hatt litt hvitere lys kansje?
                    sound.vision.soul

Type R

Comment

• Originally posted by Oekern View Post
                      Pen bil !
                      Men.. 2 cd spillere ?
                      Hehe... pen og pen... utrolig hva litt photoshop kan gjøre er den funker da til sitt bruk.. hehe..

Er nok ikke to spillere.. den nederste er kun et kontroll/display for å styre DSP-boksen.. for da slipper man å gå innpå menyene på spilleren :P

Originally posted by LLH View Post
                      Hvordan funka de lyktene? burde hatt litt hvitere lys kansje?
                      Disse bildene ble tatt med de gamle oem lyktene.. ikke de nye fancy som vi satte på.. hehe..

Må vel ta å kikke på om det ikke går an få noe klarere lys i de nye lampene etterhvert..
                      de var ihvertfall ikke noe dårligere lys på de nye, og tror de er ganske i vater og, for har ikke fått noen som blinker i lysa til meg ennå

Comment

• Kjempe tøft prosjekt!
                        Volvo 240 Turbo!
                        Volvo Amazon Prosjekt...

Comment

• her er eier selv i godt driv med å pusse tromler
                          Attached Files
                          Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

• Originally posted by RusTy^One View Post
                            her er eier selv i godt driv med å pusse tromler
                            Viktig med verneutstyr vettu... :P hehe..

Comment

• Her ser jeg att du er litt på bærtur.

Det er ingen vits i å pusse trommelen utvendig. Det er innvendig bremsedelen sitter. Men er det pga bremseskrik du gjør dette, kan det løses på samme måte som på sykkel med og olje bremsene godt. Helst delsyntetisk 10-40.

Comment

• Originally posted by Nilsh View Post
                                Her ser jeg att du er litt på bærtur.

Det er ingen vits i å pusse trommelen utvendig. Det er innvendig bremsedelen sitter. Men er det pga bremseskrik du gjør dette, kan det løses på samme måte som på sykkel med og olje bremsene godt. Helst delsyntetisk 10-40.
                                Jeg gjorde dette for å lette den uavfjæra vekta, så da får jeg mye bedre akselerasjon, mindre masse som må rulles rundt vettu.. merker også at den ligger mye bedre på veien nå, for bremsetrommelene har blitt mye glattere og mer aerodynamiske så de gir bedre marktrykk.. så dette anbefales virkelig..

Har brukt girkasseolje jeg.. så er vel derfor de fremdeles skriker da? (du som er slik mekaniker-type vet jo sikkert dette bedre enn meg)

Comment

Working...
                                X