Alltid like morsomt å se en ukes arbeid bli ødelagt på 2 min..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Olavs volvo 740
Collapse
X
-
Originally posted by D-vision View PostFlott bygg gleder meg til å se videre
Har begynt å lage deksel rundt subben:
Dette og dekselet til mosconien blir nok klart til trekking i morgen
Mulig jeg rekker å lage gulvplatene som skal være ute i sidene også. Da er det bare trekkingen som gjenstår.Olav L.
Volvo 740 GLT -90
Comment
-
Jeg fikk da gjort litt i dag også Nå er det meste i bagasjerommet klar for trekking! Må vel legge ved noen bilder:
Dere får bare overse at baksetene er skjeve. Jeg mangler å få sveist fast de nedre festene i sidene.Olav L.
Volvo 740 GLT -90
Comment
-
Da var et stk. veldig slitent taktrekk ute av bilen:
Jeg føler jeg bør forsterke dette litt rundt åpningen til takluka. Vil det fungere med glassfiber og Biltemas epoxy, eller vil det slå seg like raskt som polyester?
Håper på raskt svar!Olav L.
Volvo 740 GLT -90
Comment
-
Det ble ikke trekking forrige helg pga. et lite uhell med en tapetkniv. Det endte med en tur på legevakten for å sy tre sting på søndagskveld
Men jeg fikk gjort en del denne helga! Taket ble trukket i sort møbelruskinn fra Stoff og Stil:
Dekselet til mosconien ble også trekt i grå vinyl som matcher setene:
Dette ble ikke helt bra, men det får være sånn til neste sommerOlav L.
Volvo 740 GLT -90
Comment
-
Et lite tips kan kanskje være og lakkere lista rundt soltaket ditt, så den blender inn litt bedre?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by stigern View PostSer jo knall ut dette stå på, liker prosjektet ditt skal du gjøre noe utvendig og?
Jeg har kjøpt nyere baklukehåndtak, bakrutevisker og en liten spoiler fra Volvo V90.
Bakluka blir seende slik ut:
Istedenfor sånn:
Andre planer for det utvendige holder jeg for meg selv, da det uansett blir langt fram i tid
Jeg har også kjøpt et slitent dashbord som skal modifiseres litt frem mot neste sesongOlav L.
Volvo 740 GLT -90
Comment
-
Jeg tenkte kanskje å trekke dekslene langs taket i helgen, men er litt usikker på hvilket stoff og hvilken farge jeg skal bruke.
Alternativene er svart/grå vinyl eller svart/grå "alcantara"/møbelruskinn. Dekslene på a-stolper og d-stolper blir nok trekt i samme stoff.
Hva tror folket?Last edited by olav; 21-09-2011, 22:16.Olav L.
Volvo 740 GLT -90
Comment
Comment