Meget bra video, Bjørn. Herlig å se, og det hørtes ut som veldig kurant, god lyd du har klart å fått frem, selv om det er begrenset å bedømme lydkvalitet når det er lastet opp på youtube.
i kickpanelene tror jeg de ble ca 8x2cm og 25cm lang. Dørene ca det samme, rundt 7,5x2,2cm og 25cm lang. Dimensjonene skal være ganske riktig i forhold til tuninga. Men har du plass kunne du med fordel ha litt støre areal og lengde på porten, jeg får litt blåselyder ned mot 40hz på høyt volum. Men det er ikke veldig hørbart på musikk, men hører det godt på sinustoner.
Desverre var den størrelsen maksimalt av hva jeg klarte å få plass til hos meg.
Meget bra video, Bjørn. Herlig å se, og det hørtes ut som veldig kurant, god lyd du har klart å fått frem, selv om det er begrenset å bedømme lydkvalitet når det er lastet opp på youtube.
Hehe, nei, tror det er helt håpløst. Det man hører i fra youtube ligner ikke i det heletatt på hva man hører i bilen :P
Dette ble sinnsykt rått. Imponerende løsninger du har. Tenker å prøve meg på Tangband eller lignende. Er bare litt usikker på dette med aktiv deling. :P
Kan trygt anbefale Tang Band, iallefall fornøyd med lyden i mine.
Når det gjelder aktiv deling så er det ett problem med tanke på fulltoner, og det er at man gjerne bruker sub + midbass + fulltone. Og de fleste spillere kan ikke dele diskant kanalen (som du da bruker til fulltonen) dypt nok til å utnytte fulltonene fullt ut.
På min Alpine 9855r så kan man riktignok dele den så dypt man vil, men ser mange andre spillere ikke har den muligheten.
Comment