Originally posted by TheCharger
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Trustno1's Mr2 mk2 stereo prosjekt
Collapse
X
-
Originally posted by trustno1 View Post
Når det gjelder aktiv deling så er det ett problem med tanke på fulltoner, og det er at man gjerne bruker sub + midbass + fulltone. Og de fleste spillere kan ikke dele diskant kanalen (som du da bruker til fulltonen) dypt nok til å utnytte fulltonene fullt ut.
På min Alpine 9855r så kan man riktignok dele den så dypt man vil, men ser mange andre spillere ikke har den muligheten.Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!
Comment
-
Tenkte det var på tide med en liten oppdatering hva jeg har fått gjort her i vinter.
Bilen har nå stått vinterparkert en god stund, og det har skjedd så mye som -ingenting-
Ser frem til snøen smelter i bakken opp til meg, og jeg kan ta bilen ut igjen, desverre så ligger veien veldig i skyggen, så det tar lang tid før den er isfri nok til å komme opp bakken hjem igjen
Motivasjonen gikk vist mer og mer vekk ettersom vinteren nærmet seg, men merker den begynner å komme tilbake nå, og jeg har fortsatt ett frontsett å støpe nye A-stolper til, samt en ny midtkonsoll som skal tilpasses rundt skjermen til carputeren, så regner med at det ikke blir alt for lenge før det begynner å skje ting her igjen
Comment
-
Originally posted by chin View PostSynes du bør hive deg rundt og gjøre noe mer her. :-D Jeg har jo fulgt med på denne bilen siden du starta prosjektet på ts-ogn.no sine forumsider
Skal bare ta det litt mer gradvis i år. Merket jeg holdt på alt for mye i fjor og gikk på en smell når det gjaldt tiltakslyst
Blir ikke like ekstreme prosjekter i år, men mye av grovjobben er jo alt gjort.
Comment
-
Da var jeg i gang med litt sparkel og polyester igjen
Startet med å lage nye kasser til 4" integert i A-stolpene. Disse skal også holde noen diskanter jeg har kjøpt. Syntes Tang Band elementene manglet litt i toppen, så spennt på hvordan det blir med diskanter.
Maskert klart for å støpe bunnen
Her har jeg fått støpt litt. Beklager, glemte å ta bilder under prosessen.
Comment
-
100% enig med deg der men slik er det nå
Hvis du ser på side 32 (http://www.emmanet.com/download/rule...ook%202009.pdf)
Så står regelen der.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
Comment