Fått nappa ut formene nå, satt ganske godt, men fikk de ut etter litt lirking.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Trustno1's Mr2 mk2 stereo prosjekt
Collapse
X
-
Kan jo legge inn litt mer nå, siden det faktisk har skjedd litt
Fikk meg noe nye MDF plater i dag, og ikke minst 3mm aluplate på 1x2m. Har også kjøpt meg en plateknekker så tenkte jeg skulle prøve å lage litt detaljer av dette etterhvert.
Har brukt mesteparten av dagen i dag på å tilpasse bassrefleks portene. Pga disse skal forlenges under setet så har jeg svært dårlig plass, og må støpe de helt ned mot gulvet i glassfiber. Er litt skeptisk på om det har mye betydning om den ene veggen blir noe ujevn. Noen som vet?
Slik ser de ut i bilen
Her har jeg maskert litt på gulvet for å støpe bunnplata til refleksporten under setet.Har nå lagt glassfiber på dette, og det er stort sett så langt jeg har kommet i dag.
Begynner å se litt konturer av hordan kassene blir nå.
Målet mitt er å prøve å ha dette ferdig til rudskogen, hadde vært artig å tatt turen dit. Men jeg er noe usikker om jeg rekker det, er mye av detaljene rundt disse kassene som tar enormt med tid å få på plass.Last edited by trustno1; 30-06-2011, 04:08.
Comment
-
Dette blir jo bra Du får ta turen synes jegOle Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
Originally posted by Judys Bilstereo View PostDette blir jo bra Du får ta turen synes jeg
Hele dagen i dag har gått med på å frese MDF ringer, feste disse i korrekt possisjon, samt sparkle, pusse og slipe refleksportene med avrunding. Skulle ikke tro det kunne ta så lang tid, men timene bare flyr forbi når man driver med dette :P
Uansett, en liten update, nå ser det ca slik ut:
Comment
-
Dæven for en jobb dette. Har stort sett drivi på 12-14 timer dagen siste 10 dagene.
Men det begynner å bli resultater.Jeg var veldig usikker på hvordan jeg skulle få til perfekt passform på frontveggen av kassene siden jeg ikke kommer til å se sikkelig når setet er lent tilbake. Men til slutt kom jeg frem til denne løsningen:
Trakk frontveggen på kassene med noe gammelt stretch laken
Smurte lakenet inn med polyester, maskerte setet med søpplesekk og trøkte det tilbake inn i det innsmurte lakenet
En dag etter når det hadde herdet sikkelig ble det slik:
Med stolen tilbake:
Den endelige formen kommer til å bli litt anderledes,men ser sånn nogenlunde hvordan det blir.
Jeg har også nå begynnt på veggene rundt subbene, samt forsterket frontveggen litt før jeg begynner å slipe og kutte i den.
Comment
-
Og jeg syntes byggingen i bagasjerommet mitt var trangt
Dette blir bra!
Gleder meg til en prøvelytt, så du BØR være lydmessig ferdig til RudskogenVW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785
Comment
-
Originally posted by kalosturbo View PostOg jeg syntes byggingen i bagasjerommet mitt var trangt
Dette blir bra!
Gleder meg til en prøvelytt, så du BØR være lydmessig ferdig til Rudskogen
Misstenker også at alle som skal ha en prøvelytt vil få en god dose polyester lukt, så det får dere isåfall tåle :P
Comment
-
Du får selge neseklyper ^^ ;DTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
Comment