Tror jeg aldri har vert så effektiv som idag før. Har fått gjort masse! og endelig fått både motivasjonen og humøret angående prosjektet opp!
Noe gjenstår, men er på god vei!
Her ser dere mitt egetlagde Jordingspunkt i enden av brønnen!
Det som gjenstår er :
Sette toppplata på (som skal være over brønnen. og feste monoblokka til der!
feste delefilterene og koble til.
Lade opp kondensatoren .
Koble Remote til sigarettenner + 'en. (har fått tips av bilstereo kyndig at dette er lurt vis man ikke har relè?)
Er dette brukbart og gjøre ? (skal jo oppgradere forsterkerne med tiden)
Lage hull i de originale dørtrekket til 5.25'en. (derfor de ikke er på på bilde)
The Big 3 mangler enda da jeg måtte bare få bilen igang igjen og hadde svært dårlig tid. men ledningene og alt er klart til og sette i ! (53mm2 LIB)
Så satser på at alt er oppe og går imorgen !
Tips og innvendinger er altid velkommne! jeg er ikke hårsår ! så ikke vær redd ! Er selv fornøyd ! mitt første bygg i bil
Noe gjenstår, men er på god vei!
Her ser dere mitt egetlagde Jordingspunkt i enden av brønnen!
Det som gjenstår er :
Sette toppplata på (som skal være over brønnen. og feste monoblokka til der!
feste delefilterene og koble til.
Lade opp kondensatoren .
Koble Remote til sigarettenner + 'en. (har fått tips av bilstereo kyndig at dette er lurt vis man ikke har relè?)
Er dette brukbart og gjøre ? (skal jo oppgradere forsterkerne med tiden)
Lage hull i de originale dørtrekket til 5.25'en. (derfor de ikke er på på bilde)
The Big 3 mangler enda da jeg måtte bare få bilen igang igjen og hadde svært dårlig tid. men ledningene og alt er klart til og sette i ! (53mm2 LIB)
Så satser på at alt er oppe og går imorgen !
Tips og innvendinger er altid velkommne! jeg er ikke hårsår ! så ikke vær redd ! Er selv fornøyd ! mitt første bygg i bil
Comment