Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opel Corsa B Lyd-Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Den forsterkeren så ut som en god sak. Håper det blir bedre lyd nå i diskantene Likte suben din også. Gleder meg til å få koblet opp mine B2 Audio suber i bilen min Lykke til videre med prosjektet ditt!

Comment

Originally posted by AK90 View Post
      Den forsterkeren så ut som en god sak. Håper det blir bedre lyd nå i diskantene Likte suben din også. Gleder meg til å få koblet opp mine B2 Audio suber i bilen min Lykke til videre med prosjektet ditt!
      Den var god også ! (Heldigvis) Finnes ikke skarp diskant lengre! er fantastisk fornøyd.!
      men det er en del innstillinger på den. så har nok litt og fikle med, noen som har tips og erfaring med denne forsterkeren ? (tenker på high-low input . filter mode. etc)

Takk og iligemåde!
      Du har vel RS12 subbene ? skjønner at du gleder deg da!
      Opel Corsa B Coupe

Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

Comment

Grattis med ny og flott forsterker! JL is nice.
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

skal du bruke den lille kassen der?

Comment

Originally posted by Jobbe88 View Post
            skal du bruke den lille kassen der?
            Nei alt er tatt ut av bagasjerommet. bilder av hva planene er kommer når jeg kommer litt lengre. (i tillfelle jeg ombestemmer meg .. igjen.)

Kassen jeg brukte var på 47 L . og B2'en spilte godt med den, men nå vet jeg jo ikke godt den kan spille med annen kasse.

Noen her som har erfaring med magneten opp på subben ? tenker og lage hjulbrønnen til kasse, og ha magneten stående opp i bagasjerommet. litt pga. det ser tøft ut.
            Opel Corsa B Coupe

Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

Comment

Er i full gang med ombygging. og har laget ferdig det nye gulvet til bagasjerommet..

litt om det som er gjort. osv.. Gulvet er hevet med ca. 10 cm.

subben spiller i reservehjuls brønnen. og det skal være en forsterker på vær side.

Skal også lage en ny hattehylle. Grunnen er at jeg ofte har folk baki. og da får jeg brukt 6x9'ene som jeg har liggende. (skal stille de ned så jeg ikke hører noe spesielt av de fremme)

ellers kommer fullt justerbart senkesett også på.

sett forfra og bak. er så langt jeg er kommet nå. regnet med at det er ferdigt imorgen!

Click image for larger version

Name:	IMAG0518.jpg
Views:	1
Size:	150.6 KB
ID:	294307

Polk Audio MM691 - med Neodym magnet.

Name:	IMAG0509.jpg
Size:	121.4 KB
ID:	294308

De nye felgene på. (Brock B5) stikker akuratt uttafor skjermen. ! digg! blir konge med senk!

Name:	IMAG0502.jpg
Size:	242.8 KB
ID:	294309
              Opel Corsa B Coupe

Comment

Originally posted by Boyka View Post
                Den var god også ! (Heldigvis) Finnes ikke skarp diskant lengre! er fantastisk fornøyd.!
                men det er en del innstillinger på den. så har nok litt og fikle med, noen som har tips og erfaring med denne forsterkeren ? (tenker på high-low input . filter mode. etc)

Takk og iligemåde!
                Du har vel RS12 subbene ? skjønner at du gleder deg da!
                Bra det ikke er noe skarphet i de lengre

Du får ihvertfall ha lykke til videre!

Ja det har eg. Så gleder meg å se hva disse kan gjøre

Comment

Har fått lyd!

Spiller oversaskene pent! vis jeg kan si det slik, musikalsk. har ikke det trykket jeg hadde før. men kassen er lukket. vurderer hvor jeg skal lage porten .! og om det spiller høyere da. ?

Er ikke helt ferdig. kablene skal bli skjult mye mer! Har lite bilder desverre. men men.

Name:	IMAG0523.jpg
Size:	120.4 KB
ID:	294314

Name:	IMAG0524.jpg
Size:	200.4 KB
ID:	294315

Platene forsterkerne er festet på heller 15 grader.

ser litt jalla ut men er som sagt ikke ferdig!
                  Opel Corsa B Coupe

Comment

ser bra ut dette

ser du bruker samme forsterker som jeg så på,

funker den bra eller? vurderer å få bestillt en, men usikker,
                    If you can see you oponent's head ligths, it's gonna go to hell .

nåværende bil
                    Nissan 200sx s14 1994m med litt stæsj,

Comment

Originally posted by Rune88 View Post
                      ser bra ut dette

ser du bruker samme forsterker som jeg så på,

funker den bra eller? vurderer å få bestillt en, men usikker,
                      Takk for det

Hvilken av dem ?

vis du mener monoblokka så vil jeg si den funker bra til prisen vertfall. Har ikke fått testet noen andre blokker på subben enda desverre. men den blir aldri varm, (vet ikke om det er ett godt eller dårlig tegn)

så hvor god den faktisk er vil jeg være forsiktig med og utale meg om siden jeg ikke har testet noen andre på de subbene jeg har Men jeg synes den absolutt gjør en god jobb!

Mvh
                      Opel Corsa B Coupe

Comment

Originally posted by Boyka View Post
                        Takk for det

Hvilken av dem ?

vis du mener monoblokka så vil jeg si den funker bra til prisen vertfall. Har ikke fått testet noen andre blokker på subben enda desverre. men den blir aldri varm, (vet ikke om det er ett godt eller dårlig tegn)

så hvor god den faktisk er vil jeg være forsiktig med og utale meg om siden jeg ikke har testet noen andre på de subbene jeg har Men jeg synes den absolutt gjør en god jobb!

Mvh
                        mener den som står på første posten hos deg, digital monoblokk, til 1700kr eller hva det var :P
                        If you can see you oponent's head ligths, it's gonna go to hell .

nåværende bil
                        Nissan 200sx s14 1994m med litt stæsj,

Comment

Har fått gjort noe med bilens ytre nå for tiden. blitt litt bedre og kjøre !

Name:	IMAG0558.jpg
Size:	178.5 KB
ID:	294358

Name:	senkacorsa.jpg
Size:	315.9 KB
ID:	294359

Name:	IMAG0553.jpg
Size:	322.7 KB
ID:	294360

7 cm bakkeklaring. er coilovers som er satt på bilen!
                          Opel Corsa B Coupe

Comment

liker stilen på corsaen, skamtøffe med kun dorullfelger og senk

Comment

nice bil. godt det er fler som drive på med corsa..

Comment

Working...
                              X