har da fått prøvd anlegge god nå. er ganske fornøyd ja har problem med å spille med CD, det trøkker sånn at det hakker i CD'n. hehe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VW Passat 1.8T
Collapse
X
-
Hey, fint bygg!
Kan jeg spørre hva du har slags fjærer på bilen, størrelse på felger og dekk osv.. Ser du har felger like som dem har fra byttdekk.com...
Hvordan er kjørecomfor?[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Originally posted by Defus View PostHey, fint bygg!
Kan jeg spørre hva du har slags fjærer på bilen, størrelse på felger og dekk osv.. Ser du har felger like som dem har fra byttdekk.com...
Hvordan er kjørecomfor?
er ikke sikker på åssen fjærer som er på, di var på bilen da jeg kjøpte den som da var godkjent i vognkorte
det er 18 tom's felger som jeg kjøpte på Sharif, viste ikke at byttdekk hadde...
men det står 225/40 dekk på som jeg kjøpte på dekkonline.com
komforen er ikke så verst, men det er en del dårlige veier her, sporer en del :P fikk nettopp godkjent felgene å dekka i vognkortet(litt stolt)
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostJa jeg likte også de mutrene. Men har du høyttalere i bakdørene også altså?
begge frontsettene er av samme serie, bare at det er gamletypen design å det nye designe.
Comment
-
stilte ut bilen i dag på Aukradagen, fikk god respons fra eldre og yngre folk, også politimesteren her ute XD hehe... han ble vel kvitt litt ørevoks tenker jeg
er ikke helt fornøyd med lyden, må vel gjøre noe med kassa eller høtalerene. har trua på et par B2 15"...
får se etter ferien om det blir nye subber
Comment
Comment