Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW Passat 1.8T

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

har da fått prøvd anlegge god nå. er ganske fornøyd ja har problem med å spille med CD, det trøkker sånn at det hakker i CD'n. hehe

Comment

Hey, fint bygg!
      Kan jeg spørre hva du har slags fjærer på bilen, størrelse på felger og dekk osv.. Ser du har felger like som dem har fra byttdekk.com...
      Hvordan er kjørecomfor?
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by Defus View Post
        Hey, fint bygg!
        Kan jeg spørre hva du har slags fjærer på bilen, størrelse på felger og dekk osv.. Ser du har felger like som dem har fra byttdekk.com...
        Hvordan er kjørecomfor?
        takktakk.
        er ikke sikker på åssen fjærer som er på, di var på bilen da jeg kjøpte den som da var godkjent i vognkorte
        det er 18 tom's felger som jeg kjøpte på Sharif, viste ikke at byttdekk hadde...
        men det står 225/40 dekk på som jeg kjøpte på dekkonline.com
        komforen er ikke så verst, men det er en del dårlige veier her, sporer en del :P fikk nettopp godkjent felgene å dekka i vognkortet(litt stolt)

Comment

har fått tatt noen bilder av hva jeg har gjort i det siste.

Comment

takktakk

Comment

Ja jeg likte også de mutrene. Men har du høyttalere i bakdørene også altså?
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
                Ja jeg likte også de mutrene. Men har du høyttalere i bakdørene også altså?
                Har det ja det var bare en høytaler bak. så da kjøpte jeg bare et sett til. ble en helt annen lyd ja ;P
                begge frontsettene er av samme serie, bare at det er gamletypen design å det nye designe.

Comment

har fått rydda litt i kablene i bilen... er ikke helt fornøyd, men det går :P her et et par bilder av hva som er gjort.

Comment

stilte ut bilen i dag på Aukradagen, fikk god respons fra eldre og yngre folk, også politimesteren her ute XD hehe... han ble vel kvitt litt ørevoks tenker jeg

er ikke helt fornøyd med lyden, må vel gjøre noe med kassa eller høtalerene. har trua på et par B2 15"...
                    får se etter ferien om det blir nye subber

Comment

ta en tur over til fastlandet så kan vi finne ut hvor høyt det spiller
                      Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by kentiboy View Post
                        [IMG]http://i1024.photobucket.com/albums/y305/kentiboy/Bilde0098.jpg[/IMG
                        Ser du også bruker signalkablene fra GZ? Jeg har et par liggende i bilen min selv.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
                          ta en tur over til fastlandet så kan vi finne ut hvor høyt det spiller
                          har du DB-måler??

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
                            Ser du også bruker signalkablene fra GZ? Jeg har et par liggende i bilen min selv.
                            NICE...

Comment

Originally posted by kentiboy View Post
                              har du DB-måler??
                              Yes sir!
                              Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
                                Yes sir!
                                THATS GOOOD har du tid så kan jeg å stian kansje ta oss en tur??

Comment

Working...
                                X