Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf 2 prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Golf 2 prosjekt

Hei!
    Da har jeg fått samlet sammen stort sett alle komponentene til mitt prosjekt.

Innkjøpt er da:
    Ground Zero Plutonium 15" xq

LIB 5000.1D

Stinger SPV69 & Stinger SP1700

Og nødvendige kabler.

Spiller er en kenwood ett eller annet, er gammel og jeg kommer ikke på navnet akkurat nå, skal uansett byttes tror jeg.

Videre på ønskelisten står det:

en 200 amp custom dynamo

og ny kasse skal bygges.

Jeg har prøvd elementet og forsterkeren i en kasse på 69 liter (tror det var det) og det spilte HØYT, men gikk ikke noe lavt, ble mest bråk. Men det virket iallefall, hehe.

Kassen blir spesiell, den skal ha to kasser til to 7x10 i seg, så er spent på den.
    Jeg fant ut at jeg skal bygge den selv.

Med tiden så skal bilen også pussest helt opp, og da klasker jeg på tromma og demper hele bilen innvendig når bilen alikavell er ribbet. Men blir å kjøre uten demping til da.

Tror ikke jeg skal sette foten innenfor DBdrag greiene, siden jeg hører/leser bilstereo maniaen bare blir værre av det, og jeg som bare bruker penger på bilstereo tørr ikke tenke tanken på hvordan det kommer til å bli da :P

Ellers så blir det ikkenoe nytt med byggin etc. før jeg kommer hjem fra båten jeg jobber på, ca 5 uker.

Men det er bare å komme med synspunkter og hint og hjelp og sånn, for dette blir egentlig den første store jobben jeg tar på meg, har bare jobbet med småting, og det forrige prosjektet som skulle bli ganske så svært, forsvant med noen heldige tjuradder.

Er ganske interesert i tips om kassebygging, og slikt, er ganske lærevillig av meg

Takker på forhånd for alle komentarer, siden jeg vet dere her inne er en jeng med koselige karer som liker å hjelpe stakkarer som ikke er så utlært i dette faget

Kommer til å slenge opp noen bilder av gamle oppsette nå, og videre arbeid når jeg kommer hjem

Har fått på g60bredding på den nå viss det er av interesse
    VW Golf 2 1,7 86Mod
    LIB 5000.1 D + GZ Plutonium xq = Flere verdenskriger på engang, i en liten bil.
    "Det piper og det smeller i alle veggene!"

Har et spm allerede, hvordan legge man opp bilder ? prøvde den der link greia (den firkanten med fjell og gul himmel) men jeg ser ikke bildene på tråden :/
    VW Golf 2 1,7 86Mod
    LIB 5000.1 D + GZ Plutonium xq = Flere verdenskriger på engang, i en liten bil.
    "Det piper og det smeller i alle veggene!"

Comment

Der er bildene dine
      Det som ikke stemmer i posten din er adressen til bildene.

Du har adresser som ser slik ut: http://picasaweb.google.com/stbendal...06193993809362

Mens de jeg bruker ser slik ut:
      http://lh5.ggpht.com/_9J3uOQjD64M/SI...0/DSC_1114.JPG

Jeg høyreklikket på hvert bilde og valgte kopier bildeadresse, på det viset får man rett adresse til bildene, i stedet for ubrukbare linker som ikke vil vises som de skal av en eller annen merkelig grunn

Og da kan du bruke den knappen du prøvde å bruke, den legger til [img] og [/img] automagisk
      Last edited by J.T.; 27-04-2010, 08:22.
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

www.photobucket.com

så bruker du de linkene med [img] kode.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

En kasse på 70 liter til den GZ bassen er meget kjedelig.Bygg heller en på 150 liter og bruke 4 eller 3 stk 4" porter på 30 cm.Det spiller meget heftig i din bil. Om du går for 4 porter vil tuningen ligge på 40hz og går du for 3 porter vil du ha en tuning på 35hz.Kan anbefale på sterkeste å gå for det forslaget med 3 porter.Ser ut som det kan bli et morro prosjekt i bassdelen i allefall.Må nok følge med her

Comment

Working...
          X