Blir nok ikke så mange elementer på meg, nei Skal heller hive inn 18"'eren jeg har stående nede i kjelleren i enten 250 liters kasse eller få Dag Johansen til å snekre meg en hornløsning til den.. Har ikke helt bestemt meg enda. Men noe morro blir det i allefall.. Rop ut når du er ferdig, sånn at jeg kan få meg en liten prøvelytt på bilen.. Blir spenstig å høre hvordan 8 12'ere høres ut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Corolla med 8*12" (lavbudsjett) The toyota from Hell!
Collapse
X
-
-
Originally posted by chin View PostBlir nok ikke så mange elementer på meg, nei Skal heller hive inn 18"'eren jeg har stående nede i kjelleren i enten 250 liters kasse eller få Dag Johansen til å snekre meg en hornløsning til den.. Har ikke helt bestemt meg enda. Men noe morro blir det i allefall.. Rop ut når du er ferdig, sånn at jeg kan få meg en liten prøvelytt på bilen.. Blir spenstig å høre hvordan 8 12'ere høres ut.
blir nok ei stund til testing enda, men det blir vel i løpet av august/sept tenker jeg...
Comment
-
Takker for positive tilbakemeldinger så langt....
Har nå blitt så avhengig av forumet at jeg får ikke såve(skal stå opp 05.30) så jeg kan vel like gjerne fortelle litt om hva som er planene i nermeste framtid...
skal dra på biltema i morgen å handle inn støydemping å få dempet bilen til helgen, kanskje blir det en tur innom obsbygg å handle noe mere spon+noen bokser byggskum...
så blir det mest sannsynlig dempet i bagasjen og kanskje gulv på fredag, å på nyåpning hos planethifi i trondheim på lørdag for å plukke opp ennå mer insprasjon... flere som skal dit på lørdag???
ønsker gjerne flere feedbacks på hvilket frontsett jeg skal velge til bilen da jeg ikke klarer å bestemme meg for noe som helst...
Comment
-
Ser du skriver at det blir lenge til testing.
Hva er grunn til det?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
-
Da har vi samme problem :P Penger vekser ikke på trær hos meg heller :PRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Har da jobbet litt i helgen for å få litt bass i bruksbilen.
ble ikke noe framgang på corollaen pga det men den skal få litt tid i denne uka...
slenger ut noen få bilder jeg tok, ble ikke mange da dette var et hasteprosjekt...
fant en go gammel liggende å slenge så hvorfor ikke...
trekt i blå skinnimitasjon.
den funka ganske bra i ca 2 timer, og da var den spilt i filler... hadde egenli ikke regna med at den skulle holde veldi lenge med tanke på at den er ca 10år gammel...
men gøy så lenge det varte....
beklager dårlige bilder men dette var noe som skulle gå fort unna ettersom jeg skulle bruke bilen til en kjapp festrunde....
Comment
-
Vil anbefale deg å prøve Digital Designs sine DDC6.5/DDC5.2 frontsett, avhengig av størrelsen i dørene dine. Det er et frontsett som spiller pent og klart, og med god dynamikk samtidig som dem spiller meget høyt! Til prisen utklasser dem mange andre i samme prisklasse
Kult prosjekt! Dette skal følges med på!
EDIT: Hups, så ikke side nummer 2. Svarte på siste inlegg på side nr 1 jeg. Sorry seniorTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
Comment