Announcement

Collapse
No announcement yet.

Roar's 91 civic stereo prosjekt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Morsom bil! Alltid vært Honda-fan, og alltid moro å se nye måter å (mis)bruke disse klassikerne på! For dette er jo en klassiker i mine øyne!

Haha, rå bil, mann!

(Men den glippa på panseret gjør bare at det ser ut som om det er noe feil, så du ikke får lukket det ordentlig. :P).

Comment

Originally posted by Androctonus View Post
      Takker!

Liker stilen selv jeg altså! Bare gjenstår å få den perfekt!

Det er en towhook, pluss jeg er glad i farger og vil egentlig bare gjøre litt imot det de fleste ville ha gjort

Takker! Hvor i fræna holder du til?
      bor på lillebakken rett etter meieriet
      Cerwin Vega! Pioneer

Comment

Legger ut et par bilder av økten jeg har hatt siste dagene

Plukka ut alt av bagasjen!

Etter noen timer med dette.

Så ble dette gjort.

Dette ble ikke gjort i disse dager, men poster et bilde av det uansett

Lurer på hva jeg skal putte nedi de høla der nå, siden porting fra bagasje inn til coupe ikke blir lenger. Har lyst på hertz, men får se hva det blir til nå siden det ikke er importør på hertz i norge lenger. (litt teit å ha flere forskjellige merker syns jeg )

Her kommer portinga fra bandpass kassa werner skal bygge til meg

Og reklamere litt må man jo

Har også laga/fiksa meg noe klistermerker som skal litt her og der Får de kaaaansje til helga! kompis av meg som printer, så da blir det vel mere med tiden kjenner jeg meg rett

Denna skal på panseret, 50cm høy sticker!
        Last edited by Androctonus; 19-05-2010, 22:50.
        Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
        91 ED3 Civic Low'n Slow
        Roar M. Stene
        Dj-androctonus @ Soundcloud.com

Comment

Nice, begynner å ta form her også. Og sånt dempemateriale ser alltid så digg ut, særlig når det går over hele.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Sinnssykt kule felger. Merke og modell er disse? 4x100 bolrsirkel?
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
              Nice, begynner å ta form her også. Og sånt dempemateriale ser alltid så digg ut, særlig når det går over hele.
              Jaa, liker det selv jeg, synd det blir skjult men mere skal det bli, hatthylla, dørene, og taket skal få seg et lag og

Originally posted by InstallBay View Post
              Sinnssykt kule felger. Merke og modell er disse? 4x100 bolrsirkel?
              Det er Axis OG oldskool 15x8 et25 4x100 om det skulle være interesse, så blir disse solgt etterhvert i fordel til 16x8 eller 16x9 med laaavt innpress Du får sende meg en PM om du vil vite mere.
              91 ED3 Civic Low'n Slow
              Roar M. Stene

Comment

Originally posted by Androctonus View Post

Har også laga/fiksa meg noe klistermerker som skal litt her og der Får de kaaaansje til helga! kompis av meg som printer, så da blir det vel mere med tiden kjenner jeg meg rett
                Skal det ikke stå scrapin' og ikke scarpin?
                scarp er jo dessertere, så det er vel ikke det du er ute etter?
                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Originally posted by Crazytaxi View Post
                  Skal det ikke stå scrapin' og ikke scarpin?
                  scarp er jo dessertere, så det er vel ikke det du er ute etter?
                  Se der ja! haha, den var fin må jeg si
                  Dette blir i die-cut sticker, så den feilen er mulig å rette opp når jeg får klistermerka her, bare å bytte om de 2 bokstavene så er egentlig case solved

Men rart det der, førdagen, før jeg sendte de til kompisen min som skal printe, så såg jeg flere ganger over skrivefeil, men sånn er det når man gjør det 2 på natta rett før man skal legge seg
                  91 ED3 Civic Low'n Slow
                  Roar M. Stene

Comment

Da har jeg grublet litt over hva jeg skal ha i hatthylla, OM elutstyr har mere igjen av HI-Energy serien fra hertz på lager, så blir det nok til at jeg kjøper Hertz HCX 130.
                    Og da i samme slengen må jeg bytte ut 2 kanaleren jeg har nå, til en 4 kanaler. Og da har jeg bestemt meg for å fortsatt ha DynaBel, og kommer til å gå for en BF0804.

Da får jeg også Begge forsterkerene i samme design, noe som er litt viktig for meg, og jeg har komponent sett og coaxial i samme serie

Høres ut som en god plan? ja det synes og tror jeg vertfall!
                    Last edited by Androctonus; 20-05-2010, 13:56.
                    91 ED3 Civic Low'n Slow
                    Roar M. Stene

Comment

Liker å kjøre din stil altså
                      Grom kjerre med tøft stuk på også

Gå for så rent som mulig innen stereo, flott å ha lik klang over det hele
                      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Da var jeg å kjøpte meg diverse i går
                        BF0804.
                        Hertz HCX 130.
                        Ground zero phono kabler.
                        Og enda litt mere dempe matter.

Og etter hva jeg forsto på Werner i går, så kommer han i dag å skal se på bagasjerommet mitt i dag, diskutere litt og finne ut hva som blir best å gjøre
                        Glede meg som en liten unge!
                        91 ED3 Civic Low'n Slow
                        Roar M. Stene

Comment

Nice one! Hvordan dempematter kjøpte du da? De Ground Zero-signalkablene bruker jeg også, regner med det er disse?
                          Gode kabler til en fin pris! Eneste jeg ikke liker med dem er faktisk de vinklede pluggene, har bare vært til besvær i min bil...
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Kjøpte samme matter som jeg har kjøpt til nå, vibroplast. Eneste jeg glemte å kjøpe er sånne strømper for å trekke kabler i, siden jeg får meg høytalere i hatthylla nå så er det greit å få skjult ledningene litt.
                            Er de kablene ja, kjempe fornøyd med de selv, solide og med remote ledning, ganske genialt egentlig!

Liker det at de er vinkla jeg, bruker de rette bak spiller og vinkla på forsterkere. Vertfall på det oppsettet på forsterkere jeg skal ha nå.

Men hvor får jeg tak i 35mm2 pluss kabel uten å måtte kjøpe en hel pakke? altså nå tenker jeg på den ground zero kabel pakka. Vil kun ha pluss kabelen!
                            91 ED3 Civic Low'n Slow
                            Roar M. Stene

Comment

Da har werner vært å stjælt GZ'en og porten Skal bli morro når han er ferdig tror jeg, gleder meg!
                              91 ED3 Civic Low'n Slow
                              Roar M. Stene

Comment

Tror det blir gøy jeg også Skal se om jeg har noe kabel til deg, tror jeg har det
                                Mvh Werner Harstad

Comment

Working...
                                X