Announcement

Collapse
No announcement yet.

Roar's 91 civic stereo prosjekt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er veldig morsomt å se dørene, taket, vinduene riste/flexe Men er vel ikke hovedsaklig det som er meningen med det.
    Bare få ferdig hatthylla, og trekke opp gulvplata og kassa så er jeg vel "ferdig"
    Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
    91 ED3 Civic Low'n Slow
    Roar M. Stene
    Dj-androctonus @ Soundcloud.com

Comment

Hehe det er bra. Men husk, man blir aldri helt "ferdig"
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

nettopp derfor jeg satt hermetegn på "ferdig" og Kommer nok alltids til å være små ednringer på bilen her
        91 ED3 Civic Low'n Slow
        Roar M. Stene

Comment

Her kommer en film for de som liker film, noe jeg tror flere av dere gjør!
          http://www.youtube.com/watch?v=8_tDg69NkQI

Bandpass er morsomt!
          91 ED3 Civic Low'n Slow
          Roar M. Stene

Comment

Trial Version ja? Fikk med meg det
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Takker!

Brukte window movie maker etter filene ble konvertert pga andre programmet ikke vil ta filene. Så brukte jeg MOVAVI trial version for å konvertere med Ringene er for å få porten opp ja, men etter som jeg forsto werner rett, og siden jeg fikk med flere ringer så er dette for å kunne tune kassa i en liten grad. Men siden jeg ikke skal ha 4" port, så blir disse fjernet uansett.

Kassa er solid som en stein, kan ikke si jeg har blitt mere fornøyd med en 12 så langt! Morro når man får kasse som utnytter subben litt!
              91 ED3 Civic Low'n Slow
              Roar M. Stene

Comment

Det skal jeg, en halv meter med 6" port gjennom hatthylla
                91 ED3 Civic Low'n Slow
                Roar M. Stene

Comment

Ikke så mye å oppdatere på stereo fronten enda, men strever litt med å få de HCX165 til å passe uten å måtte skjære i hatthylla. Og har enda ikke turt å begynt med å skjære hull til 6" porten

Men jeg er jo ute å gjør noe med bilen hver dag, i går hadde jeg en liten photoshoot. Fylte full tank (400kr lol) og fikk testa nye asfalten med bilen

Og en liten mini-update på fronten
                  91 ED3 Civic Low'n Slow
                  Roar M. Stene

Comment

hehe, sykt lav bil,) liker stilen anlegget så bra ut også!
                    98 mondeo
                    02 laguna

Comment

Heftig! Må stikke en tur innom meg nå så vi får målt anlegget
                      Mvh Werner Harstad

Comment

Begynner å ligne noe nå, hehe ja, jeg stikker til danmark i helgen og blir borte i en uke, så blir jo ikke før jeg kommer hjem igjen. Men når jeg kommer hjem så skal jeg komme en tur, og jeg forventer nesten en liten demo med de nye småtassene dine Werner!
                        91 ED3 Civic Low'n Slow
                        Roar M. Stene

Comment

Lenge siden sist nå. Ikke noe kjempe oppgraderinger siden sist, men har fått fiksa "the big 3"! ligger stabilt på 13,5 - 14,3v. selv under skikkelig tyn
                          Før kunne voltmeteret dette helt ned til 11,7v under større press, noe som kan være litt skummelt. Så store forandringer på min bil vertfall

Nok en tur innom elutstyr i dag, og lars ove frister mer enn noen gang. Det er ikke noe ille med forsterker eller sub jeg har nå, men når man er glad i trykk og muligens skal stille i bass race en gang i fremtiden og har lyst på litt mere... Så hjelper det veldig lite når det står en GZPW 12 LIMITED der og bare roper *jeg har lyst å bli med deg hjem å bli missbrukt i bilen din*

Ja, mest sannsynlig så blir det til at jeg kvitter meg med GZRW 12 SPL'en og BF4501 og kjøper meg Limited og BF7501!

Werner skal nok en gang få bygge kasse for meg (om det blir til at jeg kjøper meg dette da ja), og etter litt bandpass morro så skal han få lage nok en bandpass kasse pent tuna til mitt bruk. 25-60hz området, noe alla det samma som forrige kasse ble.
                          Bare denne gangen med glass/plexi så subben blir synelig og ikke gjemt bort i ei kasse.

Noen som har troa? Jeg tror nok den 12" klarer å blåse litt mere liv i bilen enn den jeg har nå
                          Last edited by Androctonus; 26-07-2010, 21:04.
                          91 ED3 Civic Low'n Slow
                          Roar M. Stene

Comment

Nå er lappen i boks, og jeg stikker meg en tur til werner løpet av kort tid og får målt db håper på noen greie tall
                            91 ED3 Civic Low'n Slow
                            Roar M. Stene

Comment

Originally posted by Androctonus View Post
                              Nå er lappen i boks
                              Gratulerer!
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Ja, grattis!
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Working...
                                X