Announcement

Collapse
No announcement yet.

Roar's 91 civic stereo prosjekt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gratulerer så mye

Comment

Congrats!!!

Comment

takker folkens, er en stor lettelse for min del som bor litt knølete til ting
        Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
        91 ED3 Civic Low'n Slow
        Roar M. Stene
        Dj-androctonus @ Soundcloud.com

Comment

DA! har jeg vært hos werner en tur og sett på prosjektet hans og sikla litt, kan ikke si noe mere enn at jeg gleder meg vilt dette er ferdig!
          Men i samme sleng har vi hatt noen målinger av anlegget mitt, og jeg syns det ble noen bra resultater jeg vertfall, virka som werner syns det var litt morro og

136.6db på 39hz med bakvinduer åpne! spilte mye høyrer med bakvinduene åpne enn med noe annet åpent eller lukket, rart syns vi begge, men også veldig morro
          Fikk ikke filmet 136.6 målingen, men fikk et bilde

Trykk på bildene for film!

35hz mener jeg på.

41hz.
          Last edited by Androctonus; 04-08-2010, 21:04.
          91 ED3 Civic Low'n Slow
          Roar M. Stene

Comment

Originally posted by Androctonus View Post

35hz mener jeg på.

41hz.
            Det var ikke 35hz, det var 25 hz Men tror du må oppgradere batteriet snart, var jo nesten 2dB forskjell fra fulladet og etter noen burps
            Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
              Det var ikke 35hz, det var 25 hz Men tror du må oppgradere batteriet snart, var jo nesten 2dB forskjell fra fulladet og etter noen burps
              Se der ja, stusset litt selv, så turte ikke skrive at det var så lavt med det samme :P men greit noen følger med
              Batteriet blir nok oppgradert neste før noe annet ja
              91 ED3 Civic Low'n Slow
              Roar M. Stene

Comment

Da har jeg vært å handla meg Oddesey PC1200, prøver å få montert det nå, polene står på feil side i forhold til orginal batteri, så batteri festet passer ikke
                Gleder meg til å ta ny måling igjen etter dette, å se hvordan det blir.
                Har også funnet noen i statene som selger/leverer 160ah dynamo til bilen min, så blir nok handling av det neste mnd tenker jeg
                91 ED3 Civic Low'n Slow
                Roar M. Stene

Comment

Originally posted by Androctonus View Post
                  Da har jeg vært å handla meg Oddesey PC1200, prøver å få montert det nå, polene står på feil side i forhold til orginal batteri, så batteri festet passer ikke
                  Gleder meg til å ta ny måling igjen etter dette, å se hvordan det blir.
                  Har også funnet noen i statene som selger/leverer 160ah dynamo til bilen min, så blir nok handling av det neste mnd tenker jeg
                  Send en mail til mechman, de klarer nok litt mer kraft fra dynamoen, jo mer jo bedre
                  Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
                    Send en mail til mechman, de klarer nok litt mer kraft fra dynamoen, jo mer jo bedre
                    Hvor mye betalte du?
                    91 ED3 Civic Low'n Slow
                    Roar M. Stene

Comment

Hadde en offisiell måling på 135.5db i ESPL med musikk i helgen på oppdal gatebil treffet
                      Var en som spilte rett etter meg som hadde 4x12" som spilte mye lavere, passerte 130db grensa så akkurat mener jeg på.

Men var en smule oppgitt av at det var så lite utstillere i år, var litt over 70 biler bare, og i fjor var det litt over 100 og etter det jeg hadde forstått så var det garantert over 140 stillere i år. Var jo veldig mye pent å se på, men ikke så mye som kunne ha vært.
                      Blandt annet en splitra ny Skyline GT-R R35 med 750hk var der, og viper SRT-10 cab, og en drøss med "standard" biler
                      Lå bak R35 GT-R'en på vei ned til sentrum, må bare si det, man får "eargasm" av å høre på noe sånt!
                      Ellers var det et greit treff! Gleder meg mer til siste Club Honda treffet i september for å si det sånn!
                      91 ED3 Civic Low'n Slow
                      Roar M. Stene

Comment

jaja, for å prøve å få litt mer fart i tråden her da..

91 ED3 Civic Low'n Slow
                        Roar M. Stene

Comment

Tøft prosjekt! og fin bil, stå på videre

Comment

har du noe navn på den gamle dynabel forsterkeren? den i aluminium. har 2 slike, men vet ikke noe om dem effekt og sånt..

Comment

Originally posted by tdi92 View Post
                              har du noe navn på den gamle dynabel forsterkeren? den i aluminium. har 2 slike, men vet ikke noe om dem effekt og sånt..
                              Gå inn på dynabel.no finner du ut av det
                              Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

Comment

Working...
                              X