Announcement

Collapse
No announcement yet.

autod: Pioneer ODR Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Surion View Post
    Kor du får kjøpt stoffet som du trekker med? er dette dyrt eller?
    Vinylen kommer fra www.installbay.no den som heter vinyl 1. du finner også stoffet der (comfort suede) men ikke i den fargen jeg har, send meg en pm om du ikke finner den fargen du leter etter så skal jeg prøve å hjelpe deg

    Comment


    • #62
      Originally posted by autod View Post
      nja tja, dette er ikke så lett skal jeg si deg, jeg har slitt noe JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVELIG med å få fokus på diskant i min bil, å det eneste som har gitt ok resultat er å sette de slik, jeg er ikke sikker på om jeg er 100% fornøyd, eller om det er slik de forblir, men det låter bra, jeg ville gjerne ha de on axis, det er jo det de er laget for, men i min bil så lager det mer trøbbel en resultater, men de låter veldig bra slik de sitter nå også. mulig det kunne gitt en litt annerledes diskantmed on axis, men i konkuranse ville jeg kansje fått 1 poeng ekstra kansje,men jeg ville tapt 5-10 på fokus.... så regnestykket er lett.. du får høre på den en gang så får vi se hva du sier da vettu
      hehe. bilstereo er jo ikke akkurat lett,men det er akkurat det jeg syntes er morsomt. Jeg liker en skikkelig utfordring. Hadde vært gøy med en lytt ja!
      Prosjekt SQ Audi A3

      Comment


      • #63
        Originally posted by hc_tk View Post
        hehe. bilstereo er jo ikke akkurat lett,men det er akkurat det jeg syntes er morsomt. Jeg liker en skikkelig utfordring. Hadde vært gøy med en lytt ja!
        Tja, vanskelig synes jeg ikke det er, men det er når ting ikke fungerer som det normalt skal gjøre og man ikke klarer å forstå riktig hvorfor, å når det motsatte fungerer, da er det litt frusstrerende, men slik er det, hadde det ikke vært for konkuranse hadde jeg nok ikke brydd meg slik, men jeg vil jo prøve å gjøre det greit i konkuranse når jeg først må være med, men helst uten å bygge alt på nytt, det største problemet jeg har er nok bilen i seg selv, den er liten og ikke akkurat den beste isolerte bilen fra fabrikk, selv med utallige kvm med dempematte vil det aldrig kunn måle seg med en ny mercedes,Bmw etc.. det er nok der jeg taper mest er jeg redd, å det vil jeg heller aldrig kunne gjøre noe med uten å bytte bil

        men vi får se, dette var jo som sagt aldrig ment som en konkuransebil eller noen spes lydbil, men en bil jeg kunne ha det gøy med å som så bra ut og fungerte bra i det daglige bruk, men så gjenstår det å se hvor mange det står forann meg på pallen i Danmark til høsten..

        det låter iallefall ikke dårlig

        Comment


        • #64
          Fant det!
          trudde du hadde sann teppe greier med korte tråda, ser slik ut.
          var ikkje spesielt billig den vinylen.

          now wonder, lure meg på om eg skal ha slik eller noke anna i bagasjelokket.
          Tor Even -
          Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
          Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
          The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

          Comment


          • #65
            det heter microfiber, å ser ut som semsket skinn, nei, det er ikke en billig vinyl, men etter du har prøvd den så sammenligner du den ikke med noen annen vinyl heller denne er sinnsykt føyelig å gjør det mulig å kle om de mest utenkelige former

            Comment


            • #66
              Originally posted by autod View Post
              det heter microfiber, å ser ut som semsket skinn, nei, det er ikke en billig vinyl, men etter du har prøvd den så sammenligner du den ikke med noen annen vinyl heller denne er sinnsykt føyelig å gjør det mulig å kle om de mest utenkelige former
              Det kan jeg skrive under på!! Testet den på et stort deksel på dashen min med mange snodige former, og fikk det til! Det hadde ikke gått med noen annen vinyl
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #67
                Microfiber hette d ja.
                få studer d litt nærmare.
                Tor Even -
                Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
                Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
                The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

                Comment


                • #68
                  Hai anders.
                  Hva slags type bolter har du brukt her.Tenker på feste til kablene.

                  Per
                  Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                  Audison Music Expression
                  http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                  http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

                  Comment


                  • #69
                    Får svare jeg da Det er innslagsmuttere som er slått i kassa fra innsiden, også er det maskinskruer med umbrakohode.
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #70
                      Ok.
                      Hva med eggekartong demping.Hvem-Hva Hvor-Pris
                      Per
                      Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                      Audison Music Expression
                      http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                      http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Mr Golf 4 View Post
                        Ok.
                        Hva med eggekartong demping.Hvem-Hva Hvor-Pris
                        Per
                        Demping i en lukket kasse er bortkastet om ikke kassa er bygget litt liten, så dropp hele dempinga du Per
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • #72
                          Takker mye for det Pål.Etter mine beregninger av ny kasse i Golfen=38,65l
                          Så jeg kan altså droppe demping.
                          Per
                          Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                          Audison Music Expression
                          http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                          http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

                          Comment


                          • #73
                            Normalt å bruke vibrasjonsdemping utpå kassen til en lukket kasse over 40 liter?

                            Så en kar som gjorde det..
                            Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                            Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                            Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by NeDD View Post
                              Normalt å bruke vibrasjonsdemping utpå kassen til en lukket kasse over 40 liter?

                              Så en kar som gjorde det..
                              Det ser jeg ikke noen god grunn til å gjøre du vil iallefall ikke hente noe på det.

                              Comment


                              • #75
                                tja , tenkte jeg kunne informere om at bilen skal selges til høsten så om noen kunne tenkte seg noe slikt som denne så er det bare å legge inn bud den selges mest sansynlig uten odr men med komplett Pioneer/Hertz oppsett løp å kjøp

                                Comment

                                Working...
                                X