Men da blir jo den eventuelle logoen skeiv og det vil ikke se ut da.
Logoen står skeivt nå, fordi jeg monterte for å teste bare nå. Når jeg får trekt kassa, monterer jeg elementet med logoen rett, og da treffer jeg ikke de hulla fra prøvemonteringen som nevnt
The Charger: Det er fordi porten skal være 60 cm til sammen i senter, og da må det vinkles der ettersom ryggen er vinklet, for å få det akkurat i senter. Lurte litt på det der selv, men trur det er derfor, var Dag Johansen som anbefalte det
The Charger: Det er fordi porten skal være 60 cm til sammen i senter, og da må det vinkles der ettersom ryggen er vinklet, for å få det akkurat i senter. Lurte litt på det der selv, men trur det er derfor, var Dag Johansen som anbefalte det
Helt korrekt!
Ang. terminal så pleier jeg å anbefale å bare borre hull til ledningene og strekke de igjennom kasseveggen.
Skal du koble av ledningene gjør du det på forsterkeren, på den måten slipper du faren med å kortslutte forsterkeren!
Mvh
Dag Johansen
"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Tec7 fåes i svart, grått, brun, hvitt, blank, trur det finnes fler og Har brukt hvit Tec7 til sealing av kassa, så kliner nok bare det rundt kabelen også, hvis det blir den løsninga jeg går for
Tec7 fåes i svart, grått, brun, hvitt, blank, trur det finnes fler og Har brukt hvit Tec7 til sealing av kassa, så kliner nok bare det rundt kabelen også, hvis det blir den løsninga jeg går for
Driver stadig å kikker etter forsterkere, og kom over en jeg ikke hadde hørt så mye om før. Audison Lrx 5.1k og 3.1k, noen som har erfaringer med de? Noen som har meninger om åssen det hadde blitt å kjørt både frontsettet mitt og suben på en av de?
..måtte blitt å fått tak i en brukt, for de er ligger et stykke over prisklassen min akkurat nå nye ser jeg!
Både 3.1k og 5.1k er, i mine øyne, noe av det grommeste i prisklassen. Den perfekte forsterker. Kanaler til front, og evt bak + en veldig kraftig basskanal.
Comment