Hallois!
Tenkte legge ut noen bilder og litt info om bilstereoen min. Er ganske så fersk innen bilstereo. Er ikkeno gigantprosjekt jeg driver med her, bare forbedre lyden litt Har en 98 mod Volvo V70 som det her skal inn i.
Litt av utstyret:
- Hertz HX 380 Sub
- Hertz ESK 165 Komponentsett
- Pioneer DEH-P88RS-II Hoevedenhet
- 50mm2 kabelsett fra InstallBay
- Soundmagus X 1502 monoblokk
Det blir nok tatt litt etter litt det her, skal prøve å oppdatere så mye som mulig.
Litt av planene mine:
Jeg bruker standardholdere til høyttalerene. Skal tette rundt mellomtonene i dørene med STP dempemateriel. Holder på å bygge kasse til suben nå. Det blir en kasse på 90 liter, med skrårygg og slotport. Bruker 28mm MDF til den, blir nok litt tung, men det går Har også lyst på en forsterker til frontsettet og kjøpe et komponentsett til, til å ha bak. Det blir nok ikke enda, men mulig det skjer med tiden.
En stor takk til Dag Johansen for veiledning når det kom til kassebygging!
Et bilde av bilen:
Bilde av kabelopplegg i motorrommet:
Skråget:
Litt av porten:
Port montering:
Bak:
Begynner å ta form:
Front og bakvegg blir montert i morra regner jeg med. Så da er den snart klar til å bli kledd. Kassa skal klés i svart ''Skai'' (skinn)
Setter pris på kommentarer/forslag/synspunkter osv
Mvh
Tenkte legge ut noen bilder og litt info om bilstereoen min. Er ganske så fersk innen bilstereo. Er ikkeno gigantprosjekt jeg driver med her, bare forbedre lyden litt Har en 98 mod Volvo V70 som det her skal inn i.
Litt av utstyret:
- Hertz HX 380 Sub
- Hertz ESK 165 Komponentsett
- Pioneer DEH-P88RS-II Hoevedenhet
- 50mm2 kabelsett fra InstallBay
- Soundmagus X 1502 monoblokk
Det blir nok tatt litt etter litt det her, skal prøve å oppdatere så mye som mulig.
Litt av planene mine:
Jeg bruker standardholdere til høyttalerene. Skal tette rundt mellomtonene i dørene med STP dempemateriel. Holder på å bygge kasse til suben nå. Det blir en kasse på 90 liter, med skrårygg og slotport. Bruker 28mm MDF til den, blir nok litt tung, men det går Har også lyst på en forsterker til frontsettet og kjøpe et komponentsett til, til å ha bak. Det blir nok ikke enda, men mulig det skjer med tiden.
En stor takk til Dag Johansen for veiledning når det kom til kassebygging!
Et bilde av bilen:
Bilde av kabelopplegg i motorrommet:
Skråget:
Litt av porten:
Port montering:
Bak:
Begynner å ta form:
Front og bakvegg blir montert i morra regner jeg med. Så da er den snart klar til å bli kledd. Kassa skal klés i svart ''Skai'' (skinn)
Setter pris på kommentarer/forslag/synspunkter osv
Mvh
Comment