Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo s70 prosjekt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Har fått begynt litt på den nye kassa idag
    Fått kappa alle delene til den og begynt å sette den sammen. Dette blir en kasse med slotport på ca.70 liter.
    Må takke Dag Johansen for kasseforslag

Da er vi igang

Port montert

Toppen ikke montert enda, måtte bare se åssen det blei. hehe

Spørs om kassa blir gjort ferdig i morra om en rekker det
    FOCAL- the spirit of sound!

Comment

Ja det rekker du Så stikker jeg innom en tur da og jeg, så tar vi en prøvelytt
      Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

Comment

Jøss,her går det sannelig unna gitt ikke mange dagene siden du lagde den lukka kassa.Ser bra ut den nye kassa også.Syns det er morro å se at det er folk med arbeidslyst på forumet

Comment

Originally posted by Arvid André View Post
          Ja det rekker du Så stikker jeg innom en tur da og jeg, så tar vi en prøvelytt
          Ja, spørs om ikke det burde gå ja, så da ere klart for en lytt veitu

Comment

Originally posted by Vinje View Post
            Jøss,her går det sannelig unna gitt ikke mange dagene siden du lagde den lukka kassa.Ser bra ut den nye kassa også.Syns det er morro å se at det er folk med arbeidslyst på forumet
            Nei ikke så lenge sida det, men artig å prøve litt forskjellig synes jeg og eksprimentere litt
            Synes det er artig å drive på med og så da går det fint

Comment

Meget bra jobba med frontsettet, tviler ikke på at det låter bra! Og de blir nok bare enda bedre etter litt innspilling...
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
                Meget bra jobba med frontsettet, tviler ikke på at det låter bra! Og de blir nok bare enda bedre etter litt innspilling...
                Nei det speller bra nå synes jeg, rett og slett fornøyd
                Dem har blitt spilt med en god del så dem er nok innspilt vil jeg tru, hadde dem i bilen en god stund før jeg dempet noe også, så det har blitt STOR forandring etter at jeg dempa og bruker hele døra som ei kasse, så ingen tvil om at det hjelper på lyden

Comment

Tenkte meg det, dører funker fint som kasser for 5.25/6.5" midwoofere etter min mening.
                  Men hvor lenge har det spilt a? Mine midwoofere brukte minst 50 timer før midbassen var 'optimal'
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Tenkte meg det, dører funker fint som kasser for 5.25/6.5" midwoofere etter min mening.
                    Men hvor lenge har det spilt a? Mine midwoofere brukte minst 50 timer før midbassen var 'optimal'
                    Ja det har du nok rett i
                    Tja, dem blei satt inn i bilen rett før vintern, så veit ikke helt hvor mange timer jeg, men har blitt spilt en god del med. Har ikke bil lappen enda heller, får den i august forhåpentligvis, så da blire spelling på høyt nivå da ihvertfall

Comment

Åja da så. Jeg fikk Polk'a Polk'a i Januar og har vel spilt drøyt 100 timer nå grovt regnet. Så du er nok godt på vei du også
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

kanskje litt off-topic men, du er ikke tilfeldighvis i familie med eirik desserud?? :P er det gamlebilen hans?

Comment

Originally posted by accord rånern:P View Post
                          kanskje litt off-topic men, du er ikke tilfeldighvis i familie med eirik desserud?? :P er det gamlebilen hans?
                          Eirik er broren hans ja, og det er gamlebilen hans
                          Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

Comment

Åja da så. Jeg fikk Polk'a Polk'a i Januar og har vel spilt drøyt 100 timer nå grovt regnet. Så du er nok godt på vei du også
                            Aha. Ja er nok på god vei

Comment

Originally posted by accord rånern:P View Post
                              Stemmer det ja Og hvem er du om jeg tør spørre?? hehe

Comment

rune bjerkmann sikkert aldri hørt om meg.. bor litt lenger opp i dalen

Comment

Working...
                                X