Håper å få MTX'ene nå slik att jeg får målt det 2.mai :P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Peders prosjekter: VW, Volvo
Collapse
X
-
Kjlpt brukt her i norge 2 MTX 7510-44.
Lurer fælt på å bestille 9500 serien fra "over dammen"
Ble ikke noe av det pga frakta ble satans dyrt i mine øyne.
Blir iallfall 3veis aktiv deling via 2 Harman Kardon CA470 (4kanalere)¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
-
Da er 2 stk Harman KArdon Ca470 ankommet postkonteret.
Samt 1stk MTX7510-44 er faktisk blitt send i kasse.
Også er det dealing p B2 Audio AC10 2stk pågår og en Helix 1000.2 trengs å den er også dealing på.
Dette her ble plutselig veldig dyrt å jeg er faktisk ikke nært slutt enda! :P¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Comment
-
kommer bilder senere, skal montere ip bus og ordne litt samt begynne å lage noen småe søte 15 liters kasser X2 å ha noen søte elementer i i dashboardet.
Samt noen bilder kommer av instalasjonen som er nå.
Å om mulig noen bilder fra bygging av kompis sin Vectra.¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Comment
-
Heisann folkens, ikke fått stort gjort med Volvo'n.
Men gjort litt med bruksvogna Mercedes Benz 230 1977.
Dem som står i denne nå er følgene
4" coax fra lighting audio (håper på tips til komponentsett som passer i orginale hullene)
org bokshøytalere i hattehylla lol (blir ikke brukt)
2X12 Arizona Eagle på utlån fra en kompis.Skal ha nytt med tiden, dette må være 2X12" i bandpass å vill ikke ha GZ
4kanalers Harman Kardon som driver subbene.
pioneer deh-3100ub (skal ha ny da Usb'n ikke virker, kom med forslag å hvorfor jeg skal ha den å den spillern! )
Oghså bilder av den kjære vogna :P
Så spiller,coaxx,subber og litt av forsterker :P
Last edited by Akilles; 25-05-2010, 09:33.¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Comment
-
Originally posted by GENEXXADu kan få kjøpe min spælllar.
Kjempe go spællar. Så og sei ny.
Btw, fikk du liv i Alpine forsterkarn?
Fikk liv i han ja, men null lyd ut.
Skal sende en H/KCA470 og den forsterkern til Matador her når æ får med mæ tia tell det
1X12" i bandpass eller 2X12"?
Hva tror folket blir bra?
Med portene opp i der hvor førstehjelpsskrinet engang var :PLast edited by Akilles; 25-05-2010, 09:43.¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Comment
-
null å nada lyd utav den.
kun den lyden du vet når du koble til.
Ellers va det lite å ingenting :P¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Comment
-
Peder's Prosjekter.
Heisann folkens.
Starter denne tråden fordi jeg begynner å få "litt" biler nå.
Samt har jo endel kompiser som driver med sitt, så kunne kanskje dele litt med dere
De bilene jeg har er:
-1977 Mercedes Benz W123 (den gangen Mercedes lagde bil med stor B"
-1979 Volvo 240 Turbosnuser (lyd bilen som det stadig ikke skjer en dritt med :P )
Så over til dagens ny henta bil(/er):
- 1988 Volvo 740 GL tidligere uniformert/sivil bil i Bodø distriktet (hvite)
- 1991 Volvo 740 importbil nå delevogn til fordel for den hvite.
Bilder av bil parken :P
Så Mercedesen:
Dette er bruksvogna per dags dato.
Anlegget i mercedesen,beskjedent som dette er
Planen for den Mærsja er ukjent foreløpig, kjøres til jeg ikke gidder mere med den :P
Men den hvite volvoen tenkte jeg å ha som kosevogn kanskje putte noe større i etterhvert :P
Men kom med hva jeg bør ha i Volvoen, tips til alt fra komp sett,cd spiller,subwoofers etc etc¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostOi? Hva har du gjort med dette bildet? Det var ganske stilig uansett. Lykke te me' bilan!
Ble stilig synes jeg også¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Comment
-
Originally posted by GENEXXASlik blur får du fikset ganske enkelt i Photoshop også.
Kan sikkert hjelpe deg TTT om du vil¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Er ikke noe særlig flink med PS ei heller har ejg det å aldri prøvd det
Brukte photobucket til den blur funksjonen, ble imponert selv hehehe
Ser ut til att det blir noe anlegg i den blåe stv.
Den var det stortsett bare å hente ut skiltene å kjøre¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Comment
Comment