Announcement

Collapse
No announcement yet.

Peders prosjekter: VW, Volvo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

syyyyke mannen da
    Blir noe annerledes hos meg iforhold til deg.

Men først alarm.
    Lurer på hvilken alarm/sentrallås jeg skal gå for.
    Tips mottas med takk!
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Skal forske litt rundt dette, vært best med DEfa så klart

Btw, svinger litt innpå MTX T810 10".
      Hatt MTX 9500 før,var knall fornøyd med de iallfall.

Men usikker,å skjønner ikke hvorfor xtremecar.no kaller de "mini jackhammer".

Det endelige spørsmålet.
      MTX T810 Vs B2 AC10.

Hvilken er den beste subben i det lengre løp?
      Trykk å kvalitet samt lydkvalitet.
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤

Comment

Ja håper det blir fres i den 8" da

Ja så den,tror jeg har sett det før
        Uansett er det ca slikt det skal se ut baki når jeg engang blir ferdig.

Comment

Ac 10 og samme løsning som materosen bare bandpasskasse. Tror det vil låte meget bra.
          sigpic

Comment

Blir litt verre å bygge bandpasskasse, blir å kjøre samme opplegget som matrosen.
            Bare en enkel port mellom elementene å rett inn i skiluka.

Har gjort denne løsninga på noen 10" å for meg fungerer den ypperlig.

Det litt store valget for meg er jo B2 Audio AC10 eller MTX T810.
            Er innenfor samme pris området,men har masse god erfaring med MTX.

Comment

Ja da var denne i hus da
              Tok litt lengre tid enn jeg trodde.

Tok ingen bilder av selve spillern,blir liggende på hylla til jeg har bilen tyverisikret

Comment

Neste blir monoblokk å alarm.
                Lurer på en Boss 5000watter,men usikker.
                Er monoblokk, å har fått tilbud på en RF T600-4 til å drive frontsett å div annet

Vill ha lyd da,men kan jo ikke bruke bilen enda....

Comment

Her ja noen som har sansen for riktig bil!
                  Men lik spennende hver gang man bygger i 240 kan være vanskelig til tider å få til lyd men lykke til

Comment

Er en liten Volvo fantast.
                    Ting tar tid heter det,pengene går i hus og leilighet på gården

Planene er som sagt mange, pengene er det dårlig med.
                    Neste prio er monoblokk og alarm

Comment

Originally posted by R-SportRF View Post
                      Skal forske litt rundt dette, vært best med DEfa så klart

Btw, svinger litt innpå MTX T810 10".
                      Hatt MTX 9500 før,var knall fornøyd med de iallfall.

Men usikker,å skjønner ikke hvorfor xtremecar.no kaller de "mini jackhammer".

Det endelige spørsmålet.
                      MTX T810 Vs B2 AC10.

Hvilken er den beste subben i det lengre løp?
                      Trykk å kvalitet samt lydkvalitet.
                      Trenger enda svar på dette her, usikker å det veldig usikker lol

Comment

Originally posted by R-SportRF View Post
                        Neste blir monoblokk å alarm.
                        Lurer på en Boss 5000watter,men usikker.
                        Er monoblokk, å har fått tilbud på en RF T600-4 til å drive frontsett å div annet

Vill ha lyd da,men kan jo ikke bruke bilen enda....
                        ikke kjøpe boss
                        les linken.. så skjønner du why
                        http://www.bilstereoforumet.no/showt...highlight=boss
                        // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                        //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                        Mvh
                        Rune Kvaal

Comment

hadde en Boschman før på 5000watt til å runne 2X10" 8500 fra MTX, de blei godt kjørt iallfall.
                          Så lurer på om Boss sin er noe lignende.

Takk for linken Mustang
                          Skal overveie dette skikkelig iallfall

Comment

Boss var noe som en kjøpte en gang tidlig på -90 tallet da det "kun" var dette merket som var i de lokale sjappene rundt forbi. Ellers var det Hi-Fi klubben,men dær var det så himmla dyrt. Hvem kjøpte forsterker til 3990,- når en fikk Boss til halve prisen og MYYE flere watt(ja ja,Donald Duck-watt men hvem visste om det da?)

Jeg har T600-4 i Passat´en min og er meget fornøyd. Bare sånn et tips... Jeg ville ha sett litt på mulighetene for en liten "import".
                            Se her: T1500-1bd http://cgi.ebay.com/ROCKFORD-FOSGATE...ht_1168wt_1167
                            Pris: Forsterker med frakt Kr 2773,- + noen gebyrer http://www.importalen.no/ Kr 885,-
                            Sum av dette er:Kr 3657,-(kurs bruker jeg Kr 5,9 pr $1,00
                            Han typen jeg har handlet med er en seriøs selger.

Det eneste du trenger er en PayPal-konto(og midler dah)

Som du ser er det ikke MYE å tjene på å handle Rockford-Elementer fra statene. Noe kan du spare,men det som dreper er frakten.

Bol
                            No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Originally posted by Bassoflove View Post
                              Boss var noe som en kjøpte en gang tidlig på -90 tallet da det "kun" var dette merket som var i de lokale sjappene rundt forbi. Ellers var det Hi-Fi klubben,men dær var det så himmla dyrt. Hvem kjøpte forsterker til 3990,- når en fikk Boss til halve prisen og MYYE flere watt(ja ja,Donald Duck-watt men hvem visste om det da?)

Jeg har T600-4 i Passat´en min og er meget fornøyd. Bare sånn et tips... Jeg ville ha sett litt på mulighetene for en liten "import".
                              Se her: T1500-1bd http://cgi.ebay.com/ROCKFORD-FOSGATE...ht_1168wt_1167
                              Pris: Forsterker med frakt Kr 2773,- + noen gebyrer http://www.importalen.no/ Kr 885,-
                              Sum av dette er:Kr 3657,-(kurs bruker jeg Kr 5,9 pr $1,00
                              Han typen jeg har handlet med er en seriøs selger.

Det eneste du trenger er en PayPal-konto(og midler dah)

Som du ser er det ikke MYE å tjene på å handle Rockford-Elementer fra statene. Noe kan du spare,men det som dreper er frakten.

Bol
                              Takk takk bol.
                              Fikk noe åt enke på nå ja.

Blir MTX T810 2stk.
                              Så blir det kanskje 2 H-K Forsterkere.
                              4kanaler å monoblokk.
                              En kar som selger dette brukt i Tromsø så tror jeg slår til her

Comment

Kanskje man skulle prøve noe nytt å gå for 2stk Ac10 kanskje, er jo billigere så sparer litt der
                                Vet ikke helt hva man skal ta jeg :P

Comment

Working...
                                X