Goddagen godtfolk!
Må vell lage en prosjekttråd jeg og! Kan jo starte med å fortelle om bilen, det er en Opel Astra F 1996 modell, stasjonsvogn. Går ikke bra, ser ikke bra ut heller. Men den går
Har alt kommet igang med anlegget, og det som er i bilen idag er
Spiller: Piooner DEH-P88RS 2
Forsterkere: Kicker ZX 400.1 og Kicker ZX 350.4
Sub: Kicker L5 10" x2 i orginal kicker kasse
Samt så har jeg lagt opp 3 stk signalkabler, og 50mm stinger kabler bak, holder også på med The big three, men klarer ikke finne ut hvordan jeg skal gå fra dynamo til batteriet.
Planer framover, så skal jeg dempe bilen. Samt frontsett og mye tyder på 6*9" i kasse bak.
Har også planer om å sote ruter, senke bilen og xenon i alle lykter. Men det kommer etterhvert. Også har jeg veldig lyst å prøve meg med glassfiber, gjerne i form av en custom midtkonsoll med iPhone dock integrert. Man får se va tiden viser ;-)
Liten "skisse" over kabler osv
Her er noen bilder fra det arbeidet som er gjort,
Kabelstrekking
Litt av utstyret
Kobling + buddy av sub baki
FERDIG
Beklager bildene, men er iPhonen kvalitet
Har litt lyst å gå for alt kicker, men vet ikke. Hvordan er lyd kvaliteten da?
Må vell lage en prosjekttråd jeg og! Kan jo starte med å fortelle om bilen, det er en Opel Astra F 1996 modell, stasjonsvogn. Går ikke bra, ser ikke bra ut heller. Men den går
Har alt kommet igang med anlegget, og det som er i bilen idag er
Spiller: Piooner DEH-P88RS 2
Forsterkere: Kicker ZX 400.1 og Kicker ZX 350.4
Sub: Kicker L5 10" x2 i orginal kicker kasse
Samt så har jeg lagt opp 3 stk signalkabler, og 50mm stinger kabler bak, holder også på med The big three, men klarer ikke finne ut hvordan jeg skal gå fra dynamo til batteriet.
Planer framover, så skal jeg dempe bilen. Samt frontsett og mye tyder på 6*9" i kasse bak.
Har også planer om å sote ruter, senke bilen og xenon i alle lykter. Men det kommer etterhvert. Også har jeg veldig lyst å prøve meg med glassfiber, gjerne i form av en custom midtkonsoll med iPhone dock integrert. Man får se va tiden viser ;-)
Liten "skisse" over kabler osv
Her er noen bilder fra det arbeidet som er gjort,
Kabelstrekking
Litt av utstyret
Kobling + buddy av sub baki
FERDIG
Beklager bildene, men er iPhonen kvalitet
Har litt lyst å gå for alt kicker, men vet ikke. Hvordan er lyd kvaliteten da?
Comment