florere av di på nette te ein billige penge denne var som nye jo flotte sak
florerer vil jeg ikke akkurat si, men er flere m44 enn m50 og m100, men det GENEXXA mener er at jeg fikk denne MEGET billig i forhold til tilstand og at han som hadde den kunne nok fått 1500-2000 mer enn jeg ga med tanke på helheten, for denne er ikke en eneste ripe i, eneste måten man ser at den har vært brukt på er skruhullene
det er nok enklere enn det ser ut til, tar bare ti minutter ca men joda, har tatt i slike apparater før
den første august blir de siste småtingene jeg trenger til dette prosjektet innhandlet, div installasjonsmateriale, bl.a kabelsko så jeg får gjort de store tre
Må hugse og lyd-dempe sidedekslene, og få på no vibrasjonsdempene bak skilte på bakluka :P
På min Passat, samme type du har men bare diesel så skal jeg si deg man nå trykket i bilen utvendig.
Taket begynte og slå bølger og bakluke og bakdører så ut som de ble prød og dytte opp og alt dette pga 15" Fusion Encounter woofer på 250w
- 94' VW Passat 1,9TDK
(Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms) På utkikk etter nytt!
Comment