florere av di på nette te ein billige penge denne var som nye jo flotte sak
Announcement
Collapse
No announcement yet.
omegadti's passat 35i prosjekt
Collapse
X
-
Originally posted by vw performance View Postflorere av di på nette te ein billige penge denne var som nye jo flotte sakCelestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger
Comment
-
Meget pent arbeid der du, virker som du har gjort noe slikt et par ganger før?Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostNice. Phoenix Gold er jo kvalitet? Hvordan er lyden?
har bare koblet til strøm og sett at den fyrer oppCelestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger
Comment
-
Tenkte mest på sandblåsinga, synes det så meget bra utTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
det er nok enklere enn det ser ut til, tar bare ti minutter ca men joda, har tatt i slike apparater før
den første august blir de siste småtingene jeg trenger til dette prosjektet innhandlet, div installasjonsmateriale, bl.a kabelsko så jeg får gjort de store treLast edited by omegadti; 18-07-2010, 14:40.Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger
Comment
-
Må hugse og lyd-dempe sidedekslene, og få på no vibrasjonsdempene bak skilte på bakluka :P
På min Passat, samme type du har men bare diesel så skal jeg si deg man nå trykket i bilen utvendig.
Taket begynte og slå bølger og bakluke og bakdører så ut som de ble prød og dytte opp og alt dette pga 15" Fusion Encounter woofer på 250w- 94' VW Passat 1,9TDK
(Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
På utkikk etter nytt!
Comment
-
Originally posted by omegadti View PostI dag skjedde det litt her; har gjort unna the big three og bygd en ny kasse
På bildet ser det bare ut som det er minus som er blitt oppgradert.
Den PG 15" - kjøpte du den på finn.no?Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Comment
Comment