Announcement

Collapse
No announcement yet.

omegadti's passat 35i prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

liten update på hva som skjer med bilen, i går ble det montert en ny sidedør, komplett g60 bredding og hella takvinge(høvelig sjeldent)
    bilen har også fått g60/GT interiør, ny girkule og plukket av dørtrekkene og lastet inn nye filmer på spiller

går desverre sakte med dørbyggene for tiden.. fruen er på tur sørover til en døende bestemor så jeg sitter her med 2 kids og bl.a en barnebursdag kommende søndag

liten vid:
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Tøff Film iallfall
      Begynner å komme seg nå den passelaten din
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

i går kveld putta jeg pg 15" i bilen i den kassa den sto i for å teste, sykt hvor lett de bilene flexer.. hele motoren og armen til bakruteviskeren står og durer inn og ut av hullet i luka og har en rar klirrelyd i fremfangeren
        tenkte litt på å bygge en 120liter med to lange 3" porter

ja nå begynner den i allefall å ligne på noe vurderer å kanskje sprøyte et lag med lakk etterhvert.
        da blir den i såfall sort blank helt ned, skal låne meg en større kompressor enn min egen og prøvalakke en bagasjeluke først for å få teknikken inn i fingrene igjan.

det pluss en grillmaske som er badlook og cleanet samt coilovers og noen penere felger med kant så kan den jo kanskje bli fet.

har også en lett skadet original bbs-grill til disse liggende om noen trenger..

Comment

fikk litt småsnacks til prosjektet i dag, per nå har mastersylinderen kvelda totalt.. får se om det blir hentet ny i morgen.
          en pakke med silent coat og en med extra silent coat, mer strøm, mer signal, hurtigkobling til kassa,pakning og 4x6" for å tilfredsstille baksetepassasjerer når det behøves

Comment

Originally posted by omegadti View Post
            fikk litt småsnacks til prosjektet i dag, per nå har mastersylinderen kvelda totalt.. får se om det blir hentet ny i morgen.
            en pakke med silent coat og en med extra silent coat, mer strøm, mer signal, hurtigkobling til kassa,pakning og 4x6" for å tilfredsstille baksetepassasjerer når det behøves

Hvilke 4x6" har du?
            Vurderer selv enten PA eller Kenwood
            - 94' VW Passat 1,9TDK
            (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
            På utkikk etter nytt!

Comment

det ble nok disse så helt grei ut og funker sikkert knall i de anledningene de kommer til å få spilt

http://www.installbay.no/mab/webshop...ed?p=i&id=4692

Comment

aah...si fra når du har fått testa de da, så kanskje jeg kjøper et par og...utvalget av 4x6" er jo ikke så veldig stort at det gjør noe :P
                - 94' VW Passat 1,9TDK
                (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
                På utkikk etter nytt!

Comment

det skal jeg gjøre nei det har du rett i, tror utvalget på 4x6 øker betraktelig hvis man leter i usa. de bruker jo mest sånne ukurante størrelser i amerikanske biler

Comment

Originally posted by omegadti View Post
                    det skal jeg gjøre nei det har du rett i, tror utvalget på 4x6 øker betraktelig hvis man leter i usa. de bruker jo mest sånne ukurante størrelser i amerikanske biler
                    ja, mulig...skal sjekke :P
                    - 94' VW Passat 1,9TDK
                    På utkikk etter nytt!

Comment

Working...
                    X