Announcement

Collapse
No announcement yet.

passat prosjekt 2000 mod stv!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

2 sec så skal d fikes!
    Jorniboy

Comment

slik! nå er dette i orden!
      Jorniboy

Comment

langlys vell, orker vell ikke ha 2 feite bøttelys ser jo ikke pent ut akkurat da!:P
        Jorniboy

Comment

Hvor gjikk du gjennom torpedoveggen med strømkabel til forsterker? er så mye drit fremmi der finner ikke noe hull bilde av spot?

Comment

hallais, bilde og bilde. du vet motorstyringen sitter? svart plastboks med en gummiforing? trakk den igjennom der. når du åpner boksen så ser du rett ned til pedalene. så er det bare å bøye litt å trekke videre bakover! ingen problem
            Jorniboy

Comment

rs 4 || vinter felger er kjøpt 1600 spenn for strøkne 17"
              Jorniboy

Comment

Hvordan er lyset fra de små ekstra lysene der?

Må ha noe til mercedes'en min, og siden den er langlys fri stortsett, trenger jeg noe jeg vet kommer til å lyse opp.
                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

hella 75 heter de. er jo xenon i dem så dem lyser veldig bra defus... anbefales. kjøp på bilmatriell koster 1000kr for helt sett
                  Jorniboy

Comment

ja, nei da tror jeg det er lys nok i dem
                    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

jepp. fikk aldri testet med halogen men lyser sikkert ok med bare det da! men liker xenon da
                      Jorniboy

Comment

hehehe når begynner du egentlig på bilstereodelen?
                        Synes det skjer lite, noen planer eller?
                        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

står i penger, må ut me 17 tusen i reprasjoner på passaten topp pakningen og register samt skifter til sportsbremseklosser og skiver men i desember så blir det bestilt pionner dobbel din spiller. har bestilt alt jeg trenger for og bygge om så det kommer når det kommer .. jobber jo inni helvettes mye også
                          Jorniboy

Comment

Nå må det vel ha skjedd noe da, Jørn?

Comment

Working...
                            X