hei. har nå gått til innkjøp av en diesel, orker ikke mere bensin...... så denne har jeg rotet meg bort i! http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=23146875
bilen er gått mye men går fint som ei klokke! 52000kr for den forresten planen er jo å fikse den opp.har mye som skal fikses på bilen men jobber mye så skal prøve å få gjort litt etter litt.. har fri nå så står jo fri for penger til å gjøre noe som helst!
men ting som SKAL gjøres i løpe av sommer/høst
;front lykter aka angel eyes med linselys i begge 2
;Led baklys klar glass
;senking/kansje på nyåret
;stereo såklart bruker mitt gamle fåreløbig
;pusse delskinn interiøret og rense alcantaraen ser jo ikke ut da!
;bygge dobbel din i midtkonsollen
;sote ruter hele veien usikker på hvilken % men kansje 35%hele veien
;chip muligens en gang har jo 116 hk å dreiemoment så det holder!
ting som er bestilt;
Emblemfri grill svart
Chrome speil
Chrome sideblink
Kom hjerne med innspill erfaringer osv, kan hende jeg starter og trekke kabler i morgen skal ha 50mm2 fra batteri og bak så det kan jo bli spennende!
håper å få bilder ut i morgen henter bilen i morgen tilig! da kommer skiltene gleder meg som en unge!
mvh jørn-h
bilen er gått mye men går fint som ei klokke! 52000kr for den forresten planen er jo å fikse den opp.har mye som skal fikses på bilen men jobber mye så skal prøve å få gjort litt etter litt.. har fri nå så står jo fri for penger til å gjøre noe som helst!
men ting som SKAL gjøres i løpe av sommer/høst
;front lykter aka angel eyes med linselys i begge 2
;Led baklys klar glass
;senking/kansje på nyåret
;stereo såklart bruker mitt gamle fåreløbig
;pusse delskinn interiøret og rense alcantaraen ser jo ikke ut da!
;bygge dobbel din i midtkonsollen
;sote ruter hele veien usikker på hvilken % men kansje 35%hele veien
;chip muligens en gang har jo 116 hk å dreiemoment så det holder!
ting som er bestilt;
Emblemfri grill svart
Chrome speil
Chrome sideblink
Kom hjerne med innspill erfaringer osv, kan hende jeg starter og trekke kabler i morgen skal ha 50mm2 fra batteri og bak så det kan jo bli spennende!
håper å få bilder ut i morgen henter bilen i morgen tilig! da kommer skiltene gleder meg som en unge!
mvh jørn-h
Comment