Announcement

Collapse
No announcement yet.

passat prosjekt 2000 mod stv!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• passat prosjekt 2000 mod stv!

hei. har nå gått til innkjøp av en diesel, orker ikke mere bensin...... så denne har jeg rotet meg bort i! http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=23146875

bilen er gått mye men går fint som ei klokke! 52000kr for den forresten planen er jo å fikse den opp.har mye som skal fikses på bilen men jobber mye så skal prøve å få gjort litt etter litt.. har fri nå så står jo fri for penger til å gjøre noe som helst!
    men ting som SKAL gjøres i løpe av sommer/høst
    ;front lykter aka angel eyes med linselys i begge 2
    ;Led baklys klar glass
    ;senking/kansje på nyåret
    ;stereo såklart bruker mitt gamle fåreløbig
    ;pusse delskinn interiøret og rense alcantaraen ser jo ikke ut da!
    ;bygge dobbel din i midtkonsollen
    ;sote ruter hele veien usikker på hvilken % men kansje 35%hele veien
    ;chip muligens en gang har jo 116 hk å dreiemoment så det holder!

ting som er bestilt;
    Emblemfri grill svart
    Chrome speil
    Chrome sideblink

Kom hjerne med innspill erfaringer osv, kan hende jeg starter og trekke kabler i morgen skal ha 50mm2 fra batteri og bak så det kan jo bli spennende!
    håper å få bilder ut i morgen henter bilen i morgen tilig! da kommer skiltene gleder meg som en unge!

mvh jørn-h
    Jorniboy

ja hentet bilen i går. har bare kjørt rundt i den å fått kjørt å testaq hvordan den egentlig var, drit digg bil som sitter støpt på veien helt orginal:O blir kansje kabel trekking i dag å montering av en sub gz nuclear 12" å helixen min
    Jorniboy

Comment

fant ut igår at det ligger høytalerkabler bak til bakdørene men fan ikke høytalere ? vag så knødd at man ikke får med høytalere i bakdøren eller er det ekstra ekstra utstyr:P? noen anbefalninger til hva jeg burde gjøre? kjøpe kompo sett eller kjøpe orginal ? spiller jo sinsykt godt fremme orgnalt da
      Jorniboy

Comment

stemmer det. det er høytalere i alle dørene i highline utgavene, men ikke comfortline. har selv comfortline.

Comment

Dette er en regel med diverse avvik =) du kan få en comfortline med høyttalere bak originalt og du kan få en highline uten høyttalere. Det kommer ann på hva kunden velger når han bestiller bilen. =) Lykke til med bygget =)

Comment

hehe,aner ikke va slags line jeg har. men den er høyere en vanlig å har alt utstyr så må vell være highline da:P? han som har hatt bilen er vell en kronidiot å ikke bestille høytalere bak:S men men trukket kabel 50mm2 å signal kabel å sotte inn gammel subben må ha litt bass. neste plan blir kansje å bygge dobbel din!? vanskelig? min har klima... takk takk
            Jorniboy

Comment

kjekt me litt ekstra lyd. pluss at d skal jo kjøres film i bilen så kansje greit me et lite kompo sett ikke noe dyrt, dyrt skal være fremme
              Jorniboy

Comment

detta hørest bra ut har passat selv og har plassert 6,5" kompsett både framme og bak fra Hertz. følger med her... lykke til

Comment

jeg jobber mye ! men har fått gjort en del ting, emblemfri grill er på,led baklys er montert chrome sideblinklys fikser nå fjernlys hella 75 rett under skiltet fester dette i grillen nedfor bilder kommer ! snart får jeg devil eyes frontlys/tåkelys/øyenlokk åå nye stoff matter og litt små div ting har handlet 6,5 " focal frontsett så mangler 1 sett til å ha bak. samt høytaler adaptere får å montere høytalerne
                  Jorniboy

Comment

Gjort så mye og ikke et eneste bilde???? Vi liker bilder!
                    sigpic

Comment

Det er sant, ut og ta noen bilder NÅ!
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Jobber mye, MEN fri fra kl 6 nu! Til torsdag, bilder å mere som skal fikses på bilen
                        Jorniboy

Comment

tja fått gjort noe i dag åsså... byttet høytaler grill på dørtrekkene, samt fått festet tweeter. tatt bilder av bilen, ja bildene forteller nå alt da!
                          Jorniboy

Comment

skvettlapper

Last edited by jorniboy; 30-08-2010, 23:14.
                            Jorniboy

Comment

fikset skvettlapper også! må jo ikke få skitten bil! tenkte også audi a8 felger på min passat , 19"/20" felger
                              Jorniboy

Comment

Working...
                              X