Da blir det en stund til jeg får bruk for anlegge etter at jeg har vært ute å snurret å hvnet i et tre... Har gått ut over hele fronten....
Anlegget var på vei ut bakover. Bare se her hva den gjorde med bakluken! Legg merke til glipen og se i forhold til baklyset som henger fast i bakplata! Så håper dette skremmer dere som ikke har festet det godt! Det hadde ikke jeg!
ikke lenge sia du ble ferdi med det heller da... fy faan så surt... vet litt om det ja, kræsja me bimmern jeg hadde jeg også. da var subbene på tur ut gjennon baksetet. 50 kilo me sub som ville fram. rejv magnetene av subbene da.
Kjipern! Jeg føler med deg!
ble anlegget ... knust?
Nei heldigvis.... subbene fikk seg begge bulk i ringen rundt men den er heldigvis byttbar! ellers utrolig nok er det like helt foruten at alt av kabler ble revet av!
ikke lenge sia du ble ferdi med det heller da... fy faan så surt... vet litt om det ja, kræsja me bimmern jeg hadde jeg også. da var subbene på tur ut gjennon baksetet. 50 kilo me sub som ville fram. rejv magnetene av subbene da.
Nei det er ikke lenge siden så var kjipt...men som sagt så tror jeg anlegget er reddet! Ja det er ikke spøk når anlegge ikke er festet!
Det er dreper'n når sånt skjer og man heller skulle bygd stereo.
Ja, det der bør virkelig være en lærepenge for alle dere som ikke tror det er viktig å feste utstyret skikkelig. Karosseriskruer er heller ikke nok til å holde fast en basskasse i kollisjon.
Comment