jævla GZ-elementet revna tvers over hele membranen da vi skulle justere til ampen litt,, var ikke noe effekt å snakke om heller... skjønner ikke dette... først var det dustcappen som løsna på skiten,, så løsna den øverste spideren på den, begge limt med tec 7 og har spillt meget heftig med det,, så har elementet ikke vært i bruk på en stund å da revner hele sullamitten...
jævla GZ-elementet revna tvers over hele membranen da vi skulle justere til ampen litt,, var ikke noe effekt å snakke om heller... skjønner ikke dette... først var det dustcappen som løsna på skiten,, så løsna den øverste spideren på den, begge limt med tec 7 og har spillt meget heftig med det,, så har elementet ikke vært i bruk på en stund å da revner hele sullamitten...
begynner å lure på kvaliteten til GZ...
Limt med tec 7? Vært reconet? evnt skjevt/dårlig reconet?
Når en ting løsner på element som har vært limt med tec7 så er det jo ganske logisk at resten også tar kveld pga skjevt og unormalt press.
GZ er vel omtrent de eneste elementene jeg IKKE har hatt problemer med
Limt med tec 7? Vært reconet? evnt skjevt/dårlig reconet?
Når en ting løsner på element som har vært limt med tec7 så er det jo ganske logisk at resten også tar kveld pga skjevt og unormalt press.
GZ er vel omtrent de eneste elementene jeg IKKE har hatt problemer med
nej det har ikke vært reconet før,, bare lappet kan du si den øverste spideren løsna,,, alt det andre var grejt så det kan ikke ha blitt skeivt av det, har brukt den litt etter det uten problemer
tror d .va moen på forumet som sa d. skall ikke garantere d da =/
Jeg trodde det pga det sto 1.aug på normoregatebil sia, men jeg har ikke peiling på hvor flinke de er til og oppdatere siden ! heh Nå som jeg tenker meg om er det litt rart og ha et slik treff på en søndag ja !
Comment