Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gooner87's Audi A3 1,8TQ 2000 modell

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gooner87 View Post
    Har du lest PM'en jeg sendte deg?
    Jupp, svarte også.. skal dobbeltsjekke.

Edit: Der serru, surrehue meg glemte å svare.. nå har jeg svart
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

En liten oppdatering:

Har levert bilen til Dag Johansen som skal bygge inn nye basskassa. Gleder meg til å se resultatet på Søndag.

Comment

Originally posted by gooner87 View Post
        En liten oppdatering:

Har levert bilen til Dag Johansen som skal bygge inn nye basskassa. Gleder meg til å se resultatet på Søndag.
        Tøft! Hvordan "bygge inn" da mener du? Trodde han bare skulle bygge en passende kasse? Håper ikke dempinga jeg/vi gjorde kommer i veien fårn da.
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
          Tøft! Hvordan "bygge inn" da mener du? Trodde han bare skulle bygge en passende kasse? Håper ikke dempinga jeg/vi gjorde kommer i veien fårn da.
          subben skal felles inn i reservehjulsbrønnen, bunnplata var ferdig men ikke resten fordi det var ikke sikkert om det var likt ifølge matta som ligger over reservehjulet som han brukte som mal. Skulle også bruke glassfiber for å få den 100% tett, hvis jeg forsto han riktig. Tror det skal bra, hørte med han før vi dempet bilen så jeg tror og håper det går bra.

Comment

Nå har jeg fått hentet gullet tilbake fra Dag. Er veldig fornøyd med resultatet. Spiller lavere enn forrige kasse, men er strammere.

Comment

Pent, Pent!
              Noen flere byggebilder å oppdrive tro? Hva, hvordan osv.
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Originally posted by ugn View Post
                Pent, Pent!
                Noen flere byggebilder å oppdrive tro? Hva, hvordan osv.
                skal høre med Dag

Comment

Finfint det der Azhar! Du har jo god grunn til å være fornøyd. Prøvd å hekte av hattehylla? Spiller nok høyere da, hvis du vil det.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Finfint det der Azhar! Du har jo god grunn til å være fornøyd. Prøvd å hekte av hattehylla? Spiller nok høyere da, hvis du vil det.
                    Hvorfor tror du det??
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Her er litt info og bilder.
                      Droppet glassfiber da det ville ta for lang tid.
                      Så hele kassa er mdf, ble en del biter for å få riktig volum og at kassa ikke skulle bli for høy.
                      Ble også en del tilpasninger for at kassa skulle kunne tas ut.

Mvh
                      Dag Johansen
                      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Ser bra ut Dag!

Originally posted by Joakim View Post
                        Hvorfor tror du det??
                        Fordi det gjorde det i min bil. Fikk mer bass frem i bilen... Jeg har samme type hattehylle man bare hekter på, og jeg har også åpen kupé.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Originally posted by Joakim View Post
                          Hvorfor tror du det??
                          Ser bra ut Dag!

Fordi det gjorde det i min bil. Fikk mer bass frem i bilen... Jeg har samme type hattehylle man bare hekter på, og jeg har også åpen kupé.
                          Har ikke prøvd å ta av hattehylla ennå. Prøver det imorgen og ser om det hjelper. Syntes det spiller mer presist og strammere enn forrige kasse. Er veldig fornøyd

Comment

Faceliftfrontspoiler og nye mørke sideblinklys er nå handlet inn

Comment

Nice. Ble det no forskjell
                              uten hattehylla da?
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Ja merker forskjell og at hattehylla ikke hopper og lager ulyder hver gang bassen slår

Comment

Working...
                                X