That's good. Erfarte det samme selv. Faktisk en del bass som ble hindra av den også.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Gooner87's Audi A3 1,8TQ 2000 modell
Collapse
X
-
Egentlig så burde ikke det ha så mye og si med eller uten hattehylla pga frekvensene er såpass lave så en liten tynn pappplate burde ikke ha så mye og si. Ved høyere frekvenser ville disse ha bli stoppet. Men derimot det du sikkert har erfart forskjellig er at lufttrykket inn i kabinen er blitt større. Dette er min teori.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostEgentlig så burde ikke det ha så mye og si med eller uten hattehylla pga frekvensene er såpass lave så en liten tynn pappplate burde ikke ha så mye og si. Ved høyere frekvenser ville disse ha bli stoppet. Men derimot det du sikkert har erfart forskjellig er at lufttrykket inn i kabinen er blitt større. Dette er min teori.
Comment
-
Nå har jeg fått på vinterfelgene.
Dekslene med audi-logo kostet 1100kr hos Møller.
Har kjøpt ny ipod touch(bruktkjøp) til bilen også og adapter for å klare å lade ipoden mens jeg har den tilkoblet i bilen. Adapteren kjøpte jeg hos Dynabel.
Comment
-
Noen som har noen enkle tips for å gjøre bilen enda kulere til sommeren. Siden trimme prosjektet er avlyst skal en liten sum legges i styling istedet. Ikke noe bodykit, liker ikke plast
Her er et par av tingene jeg har tenkt litt på:
- Frontlykter med mørk innmat
- Mørke baklykter
- Mørke sideblinkers
- Facelift frontspoiler med tåkelys
- Skifte til Hoen eller Nightbreaker pærer
- Bytte Grill til S3 eller RS grill
- Lakkere bilen helt ned
Noen invendige og utvendige tips?
Comment
-
Originally posted by Spark View Postbredding og senk hjelper jo alltids mye... Men hvorfor ikke andre fangere av ett slag? RS styling ell noe kansje
Syntes plast er greit på japser
Vil liksom ha det simpelt med det lille ekstra.
Hva mener du med bredding?
Comment
-
Det er jo plast som er det greieste. Er jo det som er orginalt på biler. Mer glassfiber som er litt mer jobb å jobbe med vil jeg tror. Utifra det jeg har hørt av en billakkerer som jeg kjenner.
Spark mente nok mest sannsynlig bredding av hjulbuene kan jeg tenke meg Gjør seg litt det, men da må man nesten ha resten komplett med styling og felger for at det skal bli bra er min mening
Men sånn som du har tenkt med noen simpelt med det lille ekstra og noen stilige felger blir nok veldig bra. Pluss da er det nok enklere å få solgt bilen når du en gang skal gjøre det også
Comment
-
Originally posted by AK90 View PostDet er jo plast som er det greieste. Er jo det som er orginalt på biler. Mer glassfiber som er litt mer jobb å jobbe med vil jeg tror. Utifra det jeg har hørt av en billakkerer som jeg kjenner.
Spark mente nok mest sannsynlig bredding av hjulbuene kan jeg tenke meg Gjør seg litt det, men da må man nesten ha resten komplett med styling og felger for at det skal bli bra er min mening
Men sånn som du har tenkt med noen simpelt med det lille ekstra og noen stilige felger blir nok veldig bra. Pluss da er det nok enklere å få solgt bilen når du en gang skal gjøre det også
Tror jeg holder meg til den lista jeg har skrevet over og holder det simpeltLast edited by gooner87; 09-11-2010, 21:23.
Comment
Comment