Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gooner87's Audi A3 1,8TQ 2000 modell

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

That's good. Erfarte det samme selv. Faktisk en del bass som ble hindra av den også.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Egentlig så burde ikke det ha så mye og si med eller uten hattehylla pga frekvensene er såpass lave så en liten tynn pappplate burde ikke ha så mye og si. Ved høyere frekvenser ville disse ha bli stoppet. Men derimot det du sikkert har erfart forskjellig er at lufttrykket inn i kabinen er blitt større. Dette er min teori.
      Tor Martin Ølberg
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by Tor Ølberg View Post
        Egentlig så burde ikke det ha så mye og si med eller uten hattehylla pga frekvensene er såpass lave så en liten tynn pappplate burde ikke ha så mye og si. Ved høyere frekvenser ville disse ha bli stoppet. Men derimot det du sikkert har erfart forskjellig er at lufttrykket inn i kabinen er blitt større. Dette er min teori.
        Jepp, stemmer det du sier.

Comment

Nå har jeg fått på vinterfelgene.

Dekslene med audi-logo kostet 1100kr hos Møller.
          Har kjøpt ny ipod touch(bruktkjøp) til bilen også og adapter for å klare å lade ipoden mens jeg har den tilkoblet i bilen. Adapteren kjøpte jeg hos Dynabel.

Comment

Bremseskiver foran byttet igjen grunnet skeive skiver.

Til helgen skal det byttes grunnet litt slakk:
            Indre styreledd
            Ytre endeledd

Comment

Har nå fått byttet Indre styreledd og ytre endeledd både på høyre og venstre side.

next up:
              Forstillingskontroll.

Noen som har et firma å anbefale i Oslo/Akershus som både er gode når det pris og jobb?

Comment

Bergheim Auto kjenner jeg godt til, og de er til å stole på. Holder til ved Økern der
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Tony View Post
                  Bergheim Auto kjenner jeg godt til, og de er til å stole på. Holder til ved Økern der
                  Takk, ringer dem på Mandag

Comment

Noen som har noen enkle tips for å gjøre bilen enda kulere til sommeren. Siden trimme prosjektet er avlyst skal en liten sum legges i styling istedet. Ikke noe bodykit, liker ikke plast

Her er et par av tingene jeg har tenkt litt på:
                    - Frontlykter med mørk innmat
                    - Mørke baklykter
                    - Mørke sideblinkers
                    - Facelift frontspoiler med tåkelys
                    - Skifte til Hoen eller Nightbreaker pærer
                    - Bytte Grill til S3 eller RS grill
                    - Lakkere bilen helt ned

Noen invendige og utvendige tips?

Comment

bredding og senk hjelper jo alltids mye... Men hvorfor ikke andre fangere av ett slag? RS styling ell noe kansje
                      It`s the silence between the notes that makes the music

Comment

Han har allerede senka bilen, såvidt jeg skjønte Azhar? MEGET stive dempere hvertfall, merka det når jeg satt på.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
                          Han har allerede senka bilen, såvidt jeg skjønte Azhar? MEGET stive dempere hvertfall, merka det når jeg satt på.
                          hehe, ja er ganske stivt, har fått høre det av mange. er jo KW-senkesett

Comment

Originally posted by Spark View Post
                            bredding og senk hjelper jo alltids mye... Men hvorfor ikke andre fangere av ett slag? RS styling ell noe kansje
                            Grunnen til at jeg ikke vil ha bodykit er plast sprekker så fort, orker ikke det evige prosjektet med sparkling og lakkering. Dessuten syntes jeg det nesten ser litt rart ut når man setter på styling frontfanger, blir litt lavere enn resten av bilen og da må man gå for et fullt bodykit.

Syntes plast er greit på japser

Vil liksom ha det simpelt med det lille ekstra.

Hva mener du med bredding?

Comment

Det er jo plast som er det greieste. Er jo det som er orginalt på biler. Mer glassfiber som er litt mer jobb å jobbe med vil jeg tror. Utifra det jeg har hørt av en billakkerer som jeg kjenner.

Spark mente nok mest sannsynlig bredding av hjulbuene kan jeg tenke meg Gjør seg litt det, men da må man nesten ha resten komplett med styling og felger for at det skal bli bra er min mening

Men sånn som du har tenkt med noen simpelt med det lille ekstra og noen stilige felger blir nok veldig bra. Pluss da er det nok enklere å få solgt bilen når du en gang skal gjøre det også

Comment

Originally posted by AK90 View Post
                                Det er jo plast som er det greieste. Er jo det som er orginalt på biler. Mer glassfiber som er litt mer jobb å jobbe med vil jeg tror. Utifra det jeg har hørt av en billakkerer som jeg kjenner.

Spark mente nok mest sannsynlig bredding av hjulbuene kan jeg tenke meg Gjør seg litt det, men da må man nesten ha resten komplett med styling og felger for at det skal bli bra er min mening

Men sånn som du har tenkt med noen simpelt med det lille ekstra og noen stilige felger blir nok veldig bra. Pluss da er det nok enklere å få solgt bilen når du en gang skal gjøre det også
                                Enig i det du sier, mente glassfiber. Men hvis man skal ha orginal styling for eks. en S3 fanger koster det cirka 9k hos møller.

Tror jeg holder meg til den lista jeg har skrevet over og holder det simpelt
                                Last edited by gooner87; 09-11-2010, 21:23.

Comment

Working...
                                X