Det er nok rikelig til de stakkars små kineserene den skal drive
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Golf 3 "billig" stereo prosjekt
Collapse
X
-
Har bare fått noen småøkter innimellom så er ikke særlig produktivt. men får vise frem det vesle som har blitt gjort.
Orginale dørtrekk:
Mesteparten av kassevolumet blir bak i dørtrekket så har skjært vekk endel plastik for å opne opp bakover. er livredd for at det blir kompresjon her men håper på det beste...
Orginalt:
Modifisert:
Har også skjært vekk en stor bit av trekket får å lage en flat bunn der istede for den slakke buen som var der før. Dette får å få litt mer kassevolum.
Også har eg laget noe som begynner å ligne på en port
Freste og ut to ringer for å bygge ut subben nok. sirkeljiggen fra biltema ble for stor så måtte mekke min egen:
Ser helt forferdelig ut men funker faktiskEkje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!
Comment
-
Artig prosjekt, bare fòr på med bilder.
Joakim var innom med noen TB 4" fulltoner, samme 6,5" som du har, og en dynaBel 18" bass som jeg skal prøve ut i min kassebil. Gøy å bygge noe som låter skikkelig til en veldig lav pris.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
har vært forferelig hektisk alle helgene etter ferien så har skjedd nesten ingenting her men dette må prioriteres framover!
men har fått støypt baksiden på begge trekkene.
Bygget bassport nummer 2.
Noen som har noen ekstra dager i uka til overs som eg kan få?Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!
Comment
-
Gøyalt prosjekt! Ang TB W3 og kasse tror jeg ikke de er så fryktelig avhengig av det, så lenge de blir montert på skikkelig baffel. Men tåler sikkert mer effekt med tett kasse.Bmw e34 520:
Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison
Comment
-
Alternativ A. Ikke pent å se konturene av porten. Vinkling av midbass har uansett ikke stor virkning.
Legg mer arbeid i å strekke fleecepleddet, så sparer du deg mye drittarbeid senere. Men var kanskje bare for illustrasjon?Bmw e34 520:
Comment
-
Originally posted by tofter View PostGøyalt prosjekt! Ang TB W3 og kasse tror jeg ikke de er så fryktelig avhengig av det, så lenge de blir montert på skikkelig baffel. Men tåler sikkert mer effekt med tett kasse.
Comment
-
Originally posted by KnutR View PostEr det bare meg, eller er W3 veldig lett å bunne? Skal nesten ingenting før de slår i bunn. Men er kanskje ikke så rart, med x-max på 0.5 mm...Bmw e34 520:
Comment
Comment