Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fryd1lund: Alpine/ Rockford i Ford mondeo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da har julen kommet og anlegget blitt byttet ut. Jeg har solgt Alpine kassen min til inbytte i 1 10" JL audio W6.

    Dette er fordi jeg trenger mye mere plass i bagasjerommet mitt nå fremover og håper dette ellementet tilfredsstiller meg og mine ønsker.

    Videre får vi se hva som skjer men om jeg er fornøyd med dette kan det hende det kommer 1 til susende nærmere påsken
    Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

    Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
    Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

    Comment


    • #32
      my at du klarer deg med et når du får satte inn. men håper elemente infrir, var utrolig pent i hvertfall =)
      Vw Golf 3.
      Kenwood hovedenhet.Alpine MRD - M1005. Alpine V12 Firekanaler, Mb quart 4" comp. Kenwood - KFCWPS1D x2
      Stor takk til Rune på Spaceworld Hønefoss

      Comment


      • #33
        vi får prøve å se da kjekken=)
        Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

        Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
        Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

        Comment


        • #34
          Da er ny subb kommet og står hjemme.

          Subbvalget endre på Jl Audio W6 10"

          Kasse blir en ferdig kasse fra Bassworth.

          noen som har forslag til hvordan jeg kan få denne kassen til å stå fast uten og sveise ramme?

          Foreløbig tror jeg jeg kommer til å ha batteriet i det rommet i kassen jeg ikke har fylt enda men kommer en 10" til.

          grunnen til at jeg endte på dette ellementet er at jeg ville ha et som spilte pent, i tilleg til at jeg ikke vil ha noe alle andre i distriktet har( da gikk valget om dynabel fort bort). I tilleg var Bojje fra audiocom snill og ga julerabbat og ellementet ble bestilt.

          Vil takke Rune fra spaceworld hønefoss for gode priser og god service. Anbefaler alle i distriket til å handle hos han
          Attached Files
          Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

          Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
          Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

          Comment


          • #35
            Da er JL en puttet inn og prøvd og brukt. målte 137,4 med denne. dette er noe som er overaskende mtp 1 10" i bilen min. samtidig spiller den også utrolig pent.

            For tiden er alt tatt ut grunnet at jeg trenger plass men kommer nok inn igjen nå snart..

            Videre vil jeg også prøve med en 18", dette er noe jeg har liggende vil prøve bare for å ha prøvd. Dette er en dynabel 1880. Er egnet som pa ellement men jeg vil prøve i bilen forde.

            Noen som har forslag til hvordan kasse jeg burde ha?
            Hvordan den skal plaseres? ellementet opp, til siden, mot setet eller mot bagasjelokket? størelser og tips taes gjerne i mot
            Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

            Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
            Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

            Comment


            • #36
              Originally posted by Fryd1lund View Post
              Da er JL en puttet inn og prøvd og brukt. målte 137,4 med denne. dette er noe som er overaskende mtp 1 10" i bilen min. samtidig spiller den også utrolig pent.

              For tiden er alt tatt ut grunnet at jeg trenger plass men kommer nok inn igjen nå snart..

              Videre vil jeg også prøve med en 18", dette er noe jeg har liggende vil prøve bare for å ha prøvd. Dette er en dynabel 1880. Er egnet som pa ellement men jeg vil prøve i bilen forde.

              Noen som har forslag til hvordan kasse jeg burde ha?
              Hvordan den skal plaseres? ellementet opp, til siden, mot setet eller mot bagasjelokket? størelser og tips taes gjerne i mot
              Det 1880 elemente, for at det skal spille litt dypt må kassen være 150 liter, men finnes vel en lukket konstruksjon for denne..
              Lykke til, gi meg beskjed om hvordan det ble =D
              Mvh Even S. Jensen
              Tlf 41091189
              Digital Designs, nothing is even close!

              Comment


              • #37
                spilte ikke veldig bra men helt ok. posten og ellementet er dødt og bilen er solgt og muligens død.
                Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

                Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

                Comment

                Working...
                X