Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg i sierra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anlegg i sierra

    jeg tenke jeg skule bygge om anlegget i bilen min den føste instalasjonen blei ike så veldig bra syntes jeg

    anlegget jeg har er
    frontset: kicker 5,2"
    6x9: jensen
    basselementer:dynabel 12"
    forsterker1: uscarvor 1000w
    forsterker2: megakick 2000w
    kondensator



    dette er den første instalasjonen


    og her er den andre
















    jeg mangler listing og bokse igjen bateriet men hva syntes dere så lankt?

  • #2
    Pass litt på den røde forsterkeren der. Jeg hadde en sånn i en bil jeg hadde en gang, og den ble veldig varm selv om det var viftekjøling på den. Vet ikke om jeg ville stengt den inne så mye.
    Alpine 9855r
    x2 Dynabel BF2252
    Seas Lotus Reference

    Comment


    • #3
      Originally posted by tor erling View Post
      Pass litt på den røde forsterkeren der. Jeg hadde en sånn i en bil jeg hadde en gang, og den ble veldig varm selv om det var viftekjøling på den. Vet ikke om jeg ville stengt den inne så mye.
      menhar lakt gulvet 3-4 cm over forsterker så tror det skal gå greit men får se om den blir varm

      Comment


      • #4
        Den røde forsterkeren der, er søppel, og kommer garantert til å ødlegge noe innen ikke alt for kort tid.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          Originally posted by neptyr View Post
          Den røde forsterkeren der, er søppel, og kommer garantert til å ødlegge noe innen ikke alt for kort tid.
          har hat den røde forsterkern i ca 6måner og den spiller kjempefint og han jeg fik den av har hat den 1år

          Comment


          • #6
            Originally posted by Boffer View Post
            har hat den røde forsterkern i ca 6måner og den spiller kjempefint og han jeg fik den av har hat den 1år
            Vell....hva mener du med kjempefint?
            VW/Audi ende-tusi-ast!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tommen View Post
              Vell....hva mener du med kjempefint?
              at han aldri har hørt en god forsterker tydligvis, for den saken der, koster netthandelen godt under 600,- per stykk, som er snittprisen de får for den.

              Men om du sjekker UsCarvor.no, som TILFELDIGVIS kom opp samtidig med at netthandelen begynte å selge dem, så skal de ha 3,5k for den....

              Kjøp deg en eller to gode firekanalere, og erstatt begge de forsterkerene, så tror jeg du får mye bedre lyd med en gang. =)
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                Sånn om vi snakker Veil. priser på produkter... så får man da faktisk en Sinfoni for bare 500 spenn mer. Tro om det er verdt det
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #9
                  Heh..noe slikt ja tror jeg. En USCarvor spiller så langt ifra kjempefint som man kan komme..En sinfoni amp har lave effekttall, men ikke la deg lure av noen tall. Gjelder samme med Genesis, og har hadd Genesis, og tørr vell påstå det er den beste ampen jeg noengang har hadd, når det gjelder lydkvalitet sammen med ytelse..
                  VW/Audi ende-tusi-ast!

                  Comment


                  • #10
                    Nettopp Watt er absolutt ikke Watt...
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • #11
                      forsterker er jo greit nok når du har fåt den er jo ike vits og kjøpe en ny en når den funker

                      Comment


                      • #12
                        sant nok.. hehe.. Men vart jævlig stilig med parkett eller hva det er da! syns det blir gromt jeg. men FJERN det slags tiger skinnet eller hva det er som du har baki Fy faen

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Tommen View Post
                          Heh..noe slikt ja tror jeg. En USCarvor spiller så langt ifra kjempefint som man kan komme..En sinfoni amp har lave effekttall, men ikke la deg lure av noen tall. Gjelder samme med Genesis, og har hadd Genesis, og tørr vell påstå det er den beste ampen jeg noengang har hadd, når det gjelder lydkvalitet sammen med ytelse..
                          husker du en vis lang håret gitar spillende lærer?
                          han drog med en rørforsterker å vrengt på fullt på skolen,
                          vi målte den til vel 34watt i 8ohm. men det at den kunna gruset en nad 218
                          d tror jeg på. effekt er ikke alt nei!!
                          Aleksander Hammernes
                          Trondheim (Hitra)
                          JBL THE SOUND OF LIVE MUSIC
                          http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=905

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Henning- View Post
                            sant nok.. hehe.. Men vart jævlig stilig med parkett eller hva det er da! syns det blir gromt jeg. men FJERN det slags tiger skinnet eller hva det er som du har baki Fy faen
                            har faktis tiger pels i hattehyla,bakseten og i forsetene au

                            Comment


                            • #15
                              Tigerskinn mener jeg er blodharry
                              Øyvind Kalbækken

                              Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

                              Comment

                              Working...
                              X