Originally posted by jone87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fiesta med 4x15"
Collapse
X
-
stilte litt på anlegget idag å filmet litt, ikke så bra kamera på hd2n men det funker
Måtte gi meg etter en liten stund med stilling da øyreverken kom :s hehe. dette er filming før eg begynte å stille det opp
Sangene som ble brukt var
U.S.D.A. - White Girl
Young Jeezy - Put On
var ekstrem dårlig kvalitet på den så laster opp ny nå!Last edited by joggi; 12-09-2010, 17:53.4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)
Vil man så får man til det meste!
Comment
-
4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)
Comment
-
Ser ut som at bilen vrenger seg i smerte! I like it!Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostTar jeg veldig feil om jeg gjetter at den ene forsterkeren driver subbene på høyre side og den andre de på venstre side?4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)
Comment
-
Skillevegg hjelper ingenting. Du må justere forsterkerne dine bedre. Justering av fa fasen er viktig!
Om du ikke vet hvordan du skal gjøre det, kan du sende pm til megJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Har ikke sett videoene før nå, men ser gøyalt ut det der. Takker Jonas for innspillet.
Comment
-
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostSer rimelig brutalt ut. Mulig å få hørre det en dag? Bor i stavanger (tjensvoll) Brutal bass hørres morro ut : ))
Originally posted by Hifonic View PostOg jeg har Termlab her i Stavanger, så om du er interessert i en liten måling så skal vi få det til
Originally posted by Caddy1212 View PostHadde vert morsomt med en måling Joggi Det er jo ikke så langt fra Bryne til StavangerLast edited by GENEXXA; 13-09-2010, 20:48.4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)
Comment
-
Comment
Comment