Da var måling tatt. Tusen takk til Hifonic for hjelpa!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fiesta med 4x15"
Collapse
X
-
da nærmer det seg EU kontroll på fiestaen... lurer på om den går igjennom med kassen? Hvis ikke blir det ny kasse etter eu godkjenningen4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)
Vil man så får man til det meste!
Comment
-
Med tanke på hvor stor suksess du hadde med den kassa, så lurer jeg på hva som skjer hvis du legger ned enda mer tid
Galskap får jeg vel si.
Lykke til med EU kontrollen.
Comment
-
ja er fornøyd med Soundmagusene har hatt dei snart i 4 år! Ja må ha litt mer arbeid i kassen da, og ikke stresse for å ha det ferdig på en liten uke hehe.4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)
Comment
-
føler for å skrive litt..
Fiestaen ble EU godkjent etter bytte av bremser. Å der eg tok kontrollen var det bare store øyne og mye latter da eg fyrte opp anlegge inne i verkstedet hehe.
Når plussgradene er fremme så potler eg litt i bilen, har revet ut alt for å bygge ny kasse. Men SLITER med designen på kassa, har altfor mange ideer.. Men det kommer vel etter hvert håper eg. Så det kommer forhåpentlig til å skje litt mer her snart.
Har plan om ny forsterker til subbene, men tror ikke eg får råd før feriepenga kommer
Thats it for now!4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)
Comment
-
når jeg ser på kassa di ser jeg et par ting du kunne henta ut mye på!
for det første er det jo avstivinga lønner seg å stive av skikkelig der det er store flater.
men den tingen jeg tror bremser mye til deg er den delen av kassa som stikker ned fremmst på kassa der setene skulle vært
jeg tror mye av luftstrømmen fra de fremmsete elementene blir bremset mye der.
for å kansje gjøre det beste ut av det kan det kansje gå ann å lage avrundinger i hjørnene nedi der, i håp om at det kansje kan gjøre utslag
evnt prøve å montere ej plate nedi så det lille rommet nederst blir tetta igjen. for å prøve å se om det blir høyere dB, ja du mister litt volum men ja du får bedre luftflyt
Comment
-
er bare hyggelig
tenk at lufta skal ha så lite motstand som mulig over altLast edited by J.T.; 30-01-2011, 00:30. Reason: Bruk svar eller hurtigsvar i stedet for svar med sitat-knappen!
Comment
Comment