Announcement

Collapse
No announcement yet.

WV Caddy 04 4 X 12"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• WV Caddy 04 4 X 12"

Då var det på tide og starte med prosjektet mitt. Har stort sett det eg trenger nå.

Det blir : 4 X LIB1212
    2 X Xelent TX300a
    1 X Xelent TX 2.100A

Dette skall bygges inn i veggen mellom bagasjerommet og cupeen i en WV Caddy 04.

Har hatt dette montert et par ganger før men var ikke fornøyd med resultatet/utsendet så
    detfor skall eg bruke litt mer tid denne gang for og få alt 100 %.

Veggen mellom cupeen og bagasjerommet eg nesten ferdig og det gjenstår bare litt sveis
    så er det bare til og trekke/lakkere og montere. Kommer bilder etter hvert.
    Attached Files
    Last edited by Caddy1212; 29-08-2010, 20:34.
    E.H

WV caddy

her er litt bilder av prosjektet mitt http://www.facebook.com/album.php?ai...0&l=47dd96f814
    E.H

WV caddy

Comment

Originally posted by jone87
      trur eg sto på staoilen å hørte dg for ei lida stona cian, hørtes ud så d spelte guud
      Dialekt
      sigpic

Comment

hvor høyt spiller det? har hørt deg når jeg sto på statoil på bryne å det hørtes jo ut som noen bra greier

Comment

Eg har ikkje peiling på hvor høyt det spiller. :P Eg var med i en uofisiel db-drag å da spelte det 141,9 men nå har eg bygget det på ny å mener at det er bedre
          Last edited by Caddy1212; 06-09-2010, 18:57.
          E.H

WV caddy

Comment

Originally posted by Caddy1212 View Post
            Eg har ikkje peiling på hvor høyt det spiller. :P Eg var med i en uofisiel db-drag å da spelte det 141,9 men nå har eg bygget det på ny å mener at det er bedre
            oki e jo bra det da må få ein demo ein gang

Comment

Nei, er ikkje så galt det. Frontruta røyk så det er nokk for meg :P Demo skall du få
              E.H

WV caddy

Comment

hadde 4 15" å spelte 151.1 db i min passat å ruta jekk ikje:P hehe

Comment

Ruta mi røyk ikkje på grunn av trykket men av vibrasjon i glasset. :P
                  Sattser på at det ikkje sjer flere ganger da blir det dyrt!! :P
                  E.H

WV caddy

Comment

hehe j ikke blili med ruter:P

Comment

Working...
                    X