Da kan du jo bruke den da, og kjøpe ny senere hvis du ønsker det. Men er jo gøy å prøve noe nytt også, virker som at TB har mye potent å velge blandt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Prosjekt Ole vil på emma
Collapse
X
-
Originally posted by tofter View PostDa kan du jo bruke den da, og kjøpe ny senere hvis du ønsker det. Men er jo gøy å prøve noe nytt også, virker som at TB har mye potent å velge blandt
Så da er det bare å vente å se.Ole Martin
Primera P11 2000 comfort
Focal Utopia, Pioneer, Audio System, Mosconi, Supra, Tang Band
Comment
-
Da er planene litt klarere så leger ut en liten update.
Utstyrsliste:
Spiller Pioneer DEX-P90RS med DSP
Tweeter. Utopia BE
Mid. Utopia BE
MB. Tang band 6,5
Mosconi 4 x 100 til mid og tweeter
Mosconi 4x100 mb og sub
Sub. Audio system HX12Phase
Kabler: Strøm Enten B2 eller LIB 50mm
Supra effi fra dsp
Nå er vinyl 1 i posten sammen med grillstoff, grillsnaps og lim. Så da blir det trekking av mid deksler og gulvet i bagasjen til helgenOle Martin
Primera P11 2000 comfort
Comment
-
Originally posted by oledeg View PostMosconi 4 x 100 til mid og tweeter
Mosconi 4x100 mb og subTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by ugn View PostEt lite tips kan kanskje å kjøre sub og tweeter på samme amp og mb og mid.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Planene var å kjøre 4.100 på tweeter og mid
og 4.200 på mb og sub
Spenningsfall et tengt over. Planene var å kjøre Enersys Odyssey PC 680 Batteri ca 30 cm fra forsterkerene. 1 til vær. Pluss Enersys Odyssey PC 1500DT Batteri i motorrom og kanskje ny dynamo.
Og selvfølgelig det store 3Ole Martin
Primera P11 2000 comfort
Comment
-
Kan noen gjette hva jeg fikk i posten på fredag ?
Da var det bare å prøve å trekke speildeksler
Var i oslo i stad å fikk hentet meg et par elementer til Gromme 6,5"
Hmmm mangler enda fiberkabel til spiller og prossesor. Noen som har, send meg pm
Last edited by oledeg; 20-09-2010, 16:22.Ole Martin
Primera P11 2000 comfort
Comment
-
Originally posted by Fasefeil kjo og hei View Posthvor i bilen skal du ha disse 6,5" ? lurte på å kjøpe inn noen sånne for å bruke som ren midbass i bilen.. står dem er subber da men...vertfall vist dette er samme som på dynabel.Ole Martin
Primera P11 2000 comfort
Comment
-
Nå er Tang Band og Mosconi montert
Dette var en posetiv overaskelse for å si det mildt. Var innom eltek og hentet meg Mosconi forsterkeren min i dag. Siden jeg skal på fjelltur i helgen var tiden klar for testing Så etter en hyggelig stund på eltek, og en fin samtle med Joakim var tiden inne.
Jeg satte i gang med å trekke det siste kabelsettet, og koblet opp forsterker. Siden jeg ikke hadde fått fiberkablen til spilleren p-90 spilleren min enda var det bare å teste med min trofaste 9855.
Bare så det er sagt så var tang band elementene mye sykere en jeg trudde. Jeg hadde ikke problemer med at elementene ga etter, men større problemer med litt ymse risting i døren. Så nå må nok døren snart demonteres og mekkes litt på for å se hvor langt jeg faktisk kan dra elementene. Jeg ville se hva de var gode for så jeg lot de spille fra 20hz-130hz
Håper jeg snart får fiberkablen så jeg får fyrt løs med alle elementene og delt alt slik jeg skal ha det. Så jeg gleder meg til pakken kommer fra audioart for å si det mildt
Jeg satt i bilen og kjørte en liten stund når jeg skulle teste litt, og da poppet en ide i hodet mitt. Jeg vet det er 2 x 6,5" hull i hattehylla, og vurderte bygge en kasse under og kjøre 2 tang band som sub i hattehylla. Hva mener folket?
Kommer bilder i morgen, det ble litt mørt ute nå så fikk ingen bra bilder i det hele tatt
Så stor takk til Joakim og Nils på eltekOle Martin
Primera P11 2000 comfort
Comment
-
Ja no har jeg fott fiberkablen fra Kjetil pa Audio Art. Kjempe flott service. Tusen takk
Skal bare hente meg lader til laptop no sa kommer det noen bilderOle Martin
Primera P11 2000 comfort
Comment
Comment