Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prosjekt Ole vil på emma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja noe har skjedd heldigvis

PGA Feil på eu kontroll måtte jeg bytte ut en bremseskive, så hvorfor ikke bytte ut alle?

Var jo inne og hentet en forsterker, denne måtte jo testes så da var det bare å montere den med en gang jeg kom hjem

Måtte trekke en kabel til siden jeg nå skulle kjøre 3 veis i fronten

Fikk ikke brukt de pyntedekslene som jeg laget før så da var det bare å montere rett i de orginale uorginale festene mine

Så ett lite bilde av tweeter og mid, tweeter skal som sagt vinkles på nytt
    Ole Martin
    Primera P11 2000 comfort
    Focal Utopia, Pioneer, Audio System, Mosconi, Supra, Tang Band

Comment

Siden forsterkeren nå er testet må den jo monteres skikkelg. Så etter skolen i dag har jeg funnet ut hvor denne skulle sitte og montert den fast Jeg mangler enda å hente meg en 4.100, få fikset nye koblings bokser, pyntedeksel over amp/gulv. Men dette kommer forhåpentlgvis neste uke

Ble ganske fornøyd med vinkling montasje til slutt. Dene er festet med 5 skruer. 2 i Metall rammen og 3 til subkassen. Subkassen er som sett tidligere festet forsvarlig med 4 M6 bolter

Fikk ikke helt med vinklingen men prøvde

Dere så sikkert at jeg har en midlertidig amp slengt nedi sub kassen. Det er denne som skal byttes med mosconi 4.100 og monteres i venstre side i bagasje

Kabler og alt blir selvsagt gjort penere når det er tid for montering. Det er bage greit å ha lyd i bilen siden jeg pendler over 2 timer vær dag

Så hva synes dere om forsterker vinklingen
      Ole Martin
      Primera P11 2000 comfort
      Focal Utopia, Pioneer, Audio System, Mosconi, Supra, Tang Band

Comment

hvordan går det her? ser ut som du gjør en god jobb med anlegget, om du skal i konkurere i emma neste år bilr vi kansje konkuranter
        VW Golf 4
        Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
        Simen Sormbråten

Comment

Den Mosconi amp`en minner meg om de gamle Nintendo`ene på et merkelig vis :P hehe

Ser bra ut det her Morsomt å se at det er pågangsmot hos noen
          Gleder meg til å se sluttresultatet
          |HonkyTonky
          |Pioneer||Rockford-Fosgate
          |Rockford-Wall in Progress

Comment

Working...
          X