Jeg har kommet sånn passe igang med mitt lille lydprosjekt i bilen. Jeg prøver verken å lage hifi eller db drag i denne bilen. Egentlig er nok målet å lage et lydbilde som minner mest om et skikkelig overampet PA anlegg fra en godt skrudd konsert. Mye stram bass og live feeling. Jeg spiller mest Drum n bass og tung halvsint elektro musikk. Når roen er der så hender det at Kari Bremnes stikker innom bilen min også.
Jeg har en ganske utdatert utstyrsliste og ikke allverdens med cash og må derfor nøye meg med brukt utstyr, godt brukt. Men, jeg har et lite håp om at dette skal spille bra tross alderen. Dette var jo veldig hot den gangen hår på musa var moderne.
Amper: 1 stk Audison vrx 1.500, 1 stk Audison vrx 2.400, 1 stk Audison vrx 4.300.
Sub bak: 3 stk Jbl GTI 1200.
Sub front: 1stk 12" (vet ikke hvilken ennå. Noen forslag ?)
Mellomtone: Pioneer TS-C 171 prs
Diskant: Vifa/Peerless v-line XT25TG30-04
Cd spiller: Alpine 9887
Batteri: Apollo A 4500 FT 187Ah AGM
3 x 12" bass skal stå i reflekskasse.
1 x 12" skal monteres under handskerom i lukket kammer.
6,5" står i lukket kammer i dørene rimelig on axis.
Diskantene er støpt i speiltrekanten også on axis.
Litt bilder :
Jeg har en ganske utdatert utstyrsliste og ikke allverdens med cash og må derfor nøye meg med brukt utstyr, godt brukt. Men, jeg har et lite håp om at dette skal spille bra tross alderen. Dette var jo veldig hot den gangen hår på musa var moderne.
Amper: 1 stk Audison vrx 1.500, 1 stk Audison vrx 2.400, 1 stk Audison vrx 4.300.
Sub bak: 3 stk Jbl GTI 1200.
Sub front: 1stk 12" (vet ikke hvilken ennå. Noen forslag ?)
Mellomtone: Pioneer TS-C 171 prs
Diskant: Vifa/Peerless v-line XT25TG30-04
Cd spiller: Alpine 9887
Batteri: Apollo A 4500 FT 187Ah AGM
3 x 12" bass skal stå i reflekskasse.
1 x 12" skal monteres under handskerom i lukket kammer.
6,5" står i lukket kammer i dørene rimelig on axis.
Diskantene er støpt i speiltrekanten også on axis.
Litt bilder :
Comment